„iPhone 5S“ jau galima užsakyti el. parduotuvėse Australijoje, Azijoje ir Europoje. Prie daugumos firminių „Apple“ parduotuvių, kaip visuomet, stebimos eilės. Žmonių minios nori įsigyti naująjį flagmaną, tačiau panašu, kad jis atiteks ne visiems norintiems.
Praėjusią savaitę analitikai ėmė jaudintis dėl to, kad kompanija „Apple“ nepraneša preliminarių „iPhone 5C“ (šis, iš esmės, yra tas pats „iPhone 5“, tik su spalvotu plastmasiniu korpusu) užsakymų skaičių. Antra vertus, tikėtina, kad jaudintis nėra dėl ko: Apple gali pagaminti pakankamai senesnės kartos išmaniųjų telefonų, kad paklausa būtų patenkinta – nėra jokių požymių, kad „iPhone 5C“ būtų stebimas deficitas.
Su „iPhone 5S“ reikalai kiek prastesni: pavyzdžiui, Vokietijoje išmanusis telefonas buvo išparduotas praktiškai žaibiškai, kaip ir kitose šalyse, kur jis tapo prieinamas firminėje „Apple“ el. parduotuvėje. Net ir „Apple Store“ prekybos pradžios metu praktiškai nebuvo „auksinių ir sidabrinių“ modelių, tik juodi. Apie tai, kad „Apple“ nesugebės pagaminti pakankamai „iPhone 5S“, analitikai kalbėjo dar prieš oficialų debiutą prekyboje.
Tikėtina, kad būtent dėl to kompanija „Apple“ neskelbė, kiek „iPhone 5C“ buvo užsakyta iki rugsėjo 20 d., kad vėliau galėtų pranešti apie bendrus visų modelių pardavimus – juk jei būtų kalbama apie atskiras išmaniųjų telefonų versijas, taptų aišku, kad būtino „iPhone 5S“ skaičiaus tiesiog nepavyko pagaminti laiku.