• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jei perkamosios galios mažėjimas jau palietė kone visas sritis, tai prezervatyvų gamintojai teigia, kad prezervatyvai yra atsparūs recesijai ir skaičiuoja šios prekės pardavimų augimą. Remiantis tyrimų kompanijos „Informacijos resursai“ duomenimis, 2008 metais prezervatyvų pardavimai augo (+2,3 proc.) ne tokiu mastu kaip, pavyzdžiui, prieš tris metus, tačiau žmonių, galinčių ir perkančių šią prekę šiandien ne tik kad išliko tiek pat, bet dar ir padaugėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Remiantis „Šeimos vaistinės“ duomenimis, lietuviai taip pat nėra išimtis ir prezervatyvų perka vis daugiau.

REKLAMA

„Susidomėjimas apsisaugojimo priemonėmis, kitais lytinei sveikatai gerinti skirtais preparatais visose „Šeimos vaistinėse“ ypač padidėja prieš didžiąsias šventes ar tam tikras progas.  Galbūt dėl krizės, galbūt dėl didėjančio žmonių sąmoningumo vis daugiau dėmesio skiriama ir apsisaugojimo priemonėms, ir lytinei sveikatai“, - sako Ramunė Balnionytė, „Šeimos vaistinės“ Rinkodaros vadovė.

REKLAMA
REKLAMA

R. Balnionytės teigimu, prezervatyvų pardavimų augimas Lietuvoje žymus.

„Pavyzdžiui, per praėjusius 2 mėnesius prezervatyvų buvo parduota net 30 procentų daugiau, nei per tą patį laikotarpį prieš metus.  Natūralu, kad įvairių apsisaugojimo priemonių, įskaitant prezervatyvus, poreikis didesnis miestuose, kur daugiau jaunimo, studentijos“, - sako R. Balnionytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų