• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtojo Lietuvos mažmeninės prekybos tinklo maisto produktais "Aibė" apyvarta sausį, palyginti su šiuo mėnesiu pernai, augo 15 proc. ir pasiekė 37,5 mln. litų. Pernai Lietuvoje ir Latvijoje tinklas pasiekė 455 mln. litų apyvartą, o šiemet planuoja ją išauginti trečdaliu - daugiau nei iki 600 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA

"Sausis yra tradiciškai skurdžiausias mėnuo mažmeninei prekybai, tačiau mums pavyko padidinti pardavimų apimtis. Tikimės, jog per šiuos metus, suvieniję dar daugiau smulkių ir vidutinio dydžio prekybos įmonių, pasieksime užsibrėžtą tikslą - pateksime į Lietuvos prekybos tinklo lyderių trejetuką", - sakė "Aibės" tinklo atstovės "Aibės mažmenos" direktorius Egidijus Aleinikovas.

REKLAMA

Sausio pabaigoje "Aibė" vienijo 93 Lietuvos prekybos įmones, kurios turėjo 380 maisto prekių parduotuvių. Per metus "Aibės" tinklo parduotuvių skaičius išaugo 18 procentų.

Tinklo plėtrą spartina aštrėjanti konkurencija - smulkieji ir vidutiniai prekybininkai, neatlaikydami didžiųjų tinklų spaudimo, jungiasi prie "Aibės". Anot E. Aleinikovo, keturi didžiausi Lietuvos prekybos tinklai (be "Aibės") jau valdo 60-70 proc. maisto produktų prekybos rinkos, be to, jų užimama rinkos dalis nuolat auga. Tuo tarpu pavieniui dirbdami smulkesni prekybininkai negali lygintis kainomis su didžiaisiais.

REKLAMA
REKLAMA

"Smulkios ir vidutinės prekybos įmonės, kurių Lietuvoje dar yra per 3 tūkst., neišvengiamai turi vienytis ir kartu spręsti savo problemas", - mano "Aibės" tinklo vadovas.

Ir dabar parduotuvių skaičiumi pirmaujantis tinklas "Aibė" pernai pirmąkart per veiklos istoriją viršijo 400 mln. litų apyvartą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ypač sparčiai "Aibė" augo Latvijoje, į kurią įžengė tik praėjusių metų vasaros pabaigoje. "Aibė" praėjusių metų pabaigoje Latvijoje vienijo 145 parduotuves.

"Aibės" prekybos tinklo įsteigimą inicijavo "Vilniaus prekyba" - tinklui buvo perduota rinkodaros patirtis, sukurtas įvaizdis ir prekybos ženklas, bendrai organizuotas kai kurių prekių tiekimas. Nuo didžiausio Lietuvos "VP Market" tinklo, antrojo "Iki" bei trečiojo "Rimi" jis skiriasi tuo, kad daugumos parduotuvių savininkai yra visiškai skirtingi asmenys.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų