Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
tik lietuvoi uz 10 euru gali draskytis. ir beto konsultanto pareiga yra patikrinti prekia, jai jis to nepadare ce jau prekybos centru kalte ir zmogus gali ja grainti
Nusiperki, panesioji ir grazini kaip nekokybiska.... Fantastika tai kam pirkt tada
Bet tai palaukite... Sako prieš perkant prekę reikia ją patikrinti, bet niekas neatsižvelgia į tai jog šalia supakuotų prekių visada būna iškaba arba užrašas "Prašome neardyti pakuočių"... Ne visos kasininkės ar konsultantai tai nori daryti, nors privalo, jei klientui tai yra neleistina daryti. Pati esu dirbusi prekybos pramonėje ir žinau, kad mano kaip kasininkės- pardavėjos kompetencija yra patikrinti prekę, nesvarbu ar klientas ją prieš tai tikrino ar ne ir jei randu trūkumų, turiu juos pašalinti, arba pakeisti prekę kita- kokybiška.
Ir paaiškinkite man tada, kaip klientas turi elgtis jei "pakuočių neardykite", bet "prieš pirkdami prekę ją patikrinkite"?
Ir paaiškinkite man tada, kaip klientas turi elgtis jei "pakuočių neardykite", bet "prieš pirkdami prekę ją patikrinkite"?
Pardavėjas šiuo atveju visiškai teisus. Iš kur pardavėjui žinoti, kad vartotoja pati nenutraukė to burbulo ? Šventė baigėsi ir girliandos nebereikia ...Nėra jokio įrodymo, kad pardavėjas pardavė netinkamos kokybės prekę. Be to, vartotoja galėtų atgauti pinigus už prekę tik tuo atveju, jeigu būtų įrodyta, kad prekė buvo parduota netinkamos kokybės ir gedimas yra nemažareikšmis. Taigi tai klaidinantis straipsnis, kuris parašytas remiantis emocijomis, o ne LR teisės aktais. Neturiu nieko bendra su šiuo prekybos tinklu. Paprasčiausiai negaliu atsistebėti kaip galima rašyti straipsnį nesiremiant LR teisės aktais ....
@Negaliu atsistebėti
Visiškai pritariu.. Dar suprasčiau jei tą pačią dieną būtų grąžinusi, bet ir tai...
Nekokybiškos keičiamos į kokybiškas ir tik jei neturi analogiškos į ką pakeisti, turėtų grąžinti pinigus. O čia atsisako su pakeitimu, tai išvada peršasi viena... pasinaudojau ir grąžinu..
Nekokybiškos keičiamos į kokybiškas ir tik jei neturi analogiškos į ką pakeisti, turėtų grąžinti pinigus. O čia atsisako su pakeitimu, tai išvada peršasi viena... pasinaudojau ir grąžinu..
Nusiperki girliandas, nezinau 200 lempuciu ir turi parduotuvei ispakuot kad patikrint ar ant kiekvienos lemputes uzdetas gaubtas? Sneka visiskas nesamones ir vartosi is padeties.. Geda isvis kaip del 9 euru savo reputacijas gadinasi tokie centrai.
REKLAMA
REKLAMA
Prekybos centre vilnietė pasijautė apgauta: negrąžino pinigų už nekokybišką prekę