• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors bulvės dažnai laikomos nacionaliniu lietuvių maistu, bet joms pirkėjai Lietuvoje skiria tikrai ne patį didžiausią dėmesį. Kaip teigia prekybos tinklų atstovai, jau daugelį metų populiariausių prekių sąrašo viršūnėje karaliauja egzotiški vaisiai – bananai ir arbūzai.

14

Nors bulvės dažnai laikomos nacionaliniu lietuvių maistu, bet joms pirkėjai Lietuvoje skiria tikrai ne patį didžiausią dėmesį. Kaip teigia prekybos tinklų atstovai, jau daugelį metų populiariausių prekių sąrašo viršūnėje karaliauja egzotiški vaisiai – bananai ir arbūzai.

REKLAMA

„Jau daugelį metų mūsų prekybos tinklo parduotuvėse pagal kiekinius pardavimus pati populiariausia prekė – bananai. Vasaros laikotarpiu dėl stipraus sezoniškumo kartais juos pralenkia arbūzai, antras produktas pagal parduodamą kiekį“, – tikina „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Ji priduria, kad 2018 m. į populiariausiųjų produktų gretas pirmą kartą įsiveržė avokadas. O tarp daržovių lietuviai ištikimiausi bulvėms ir morkoms.

REKLAMA
REKLAMA

Labiausiai parduodamų „Maximos“ prekių dešimtuke, anot V. Drulienės, taip pat yra batonas, spurgos su įdaru, pienas ir klasikinis, baltasis cukrus.

REKLAMA

Panašias perkamiausių prekių tendencijas fiksuoja ir „Rimi Lietuva“. Tiesa, šio prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė pažymėjo, kad išskirti konkretų populiariausių produktų dešimtuką sudėtinga, nes vienos prekės parduodamos kilogramais, kitos vienetais.

„Tačiau apibendrintai galime pasakyti, kad kiekiu ypač daug parduodama mūsų privačios etiketės prekių. Tarkime, tarp perkamiausiųjų neabejotinai pirmauja kepyklos gaminiai – duona, bandelės. Ypač populiarios yra vadinamosios plėšomos bandelės.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat tarp populiariausių prekių atsiduria bananai – vieni mėgstamiausių lietuvių vaisių, taip pat arbūzai, pastaruoju metu itin pamėgti avokadai. Dar galima būtų paminėti lietuvišką negazuotą vandenį, bulves, kiaušinius, mandarinus, valgomuosius ledus, pieną“, – sakė G. Buivydienė.

Nusprendžia pagal mėsą ir kavą 

Kaip pastebi „Norfos“ įmonių grupės vadovas Dainius Dundulis, pagal kai kurių prekių kainas žmonės neretai sprendžia apie bendrą jų lygį parduotuvėje. Esą bananai yra viena iš tokių prekių, kurių kaina pirkėjams yra itin svarbi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Anksčiau dar buvo labai svarbi cukraus kaina. Bet jo ir buvo žymiai daugiau parduodama nei dabar, pastaruoju metu paklausa labai sumažėjusi. Žmonės pradėjo mažiau jo vartoti, o ir pats produktas smarkiai atpigo“, – teigia D. Dundulis.

Jis pridūrė, kad pirkėjai dažnai sprendžia, ar parduotuvė pigi, ar brangi, ir žiūrėdami į šviežios mėsos ir maltos kavos kainų etiketes.

Anot „Norfos“ savininko, akcijos taip pat labiau suveikia brangesniems produktams. Pavyzdžiui, duonos ar pieno nukainojimo efekto pardavimams beveik nejusti.

REKLAMA

„O štai sūriui, mėsai akcijos veikia. Manau, kad taip yra dėl to, kad pienas sąlyginai pigus, jo litro kaina prasideda 35 centais ir gali baigtis apie euru. Bet įsigyti kilogramą sūrio gali nuo 3,5 iki 30 eurų. Mėsos kilogramas irgi prasideda nuo trijų eurų“, – vardija pašnekovas.

D. Dundulis juokauja, kad jeigu būtų įmanoma taikyti nuolaidas rūkalams, kurių kainas nustato valstybė, prie cigarečių pakelių taip pat nusidriektų eilės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų