Trečiadienį (09.24) Vyriausybės pakeistose farmacinės veiklos licencijavimo taisyklėse nauja tai, kad, norint gauti licenciją farmacinei veiklai, reikės pateikti dokumentus dėl patalpų nuosavybės ir dokumentus, patvirtinančius, kad įmonės administracijos vadovas yra vaistininkas.
Taip pat taisyklėse numatyti konkretūs licencijos galiojimo sustabdymo ir galiojimo sustabdymo panaikinimo pagrindai, nustatytos licencijų turėtojų pareigos. Farmacinės veiklos licencijavimo taisyklių nauja redakcija suderinta su Farmacinės veiklos įstatymo pakeitimais.
Taisyklėse numatyta, kad juridiniams asmenims licencijas verstis farmacine veikla išduoda, atsisako jas išduoti, sustabdo ar jų galiojimą panaikina Sveikatos apsaugos ministerija. Taip pat nurodyta, kokia farmacine veikla verčiantis reikalinga licencija: tai vaistų gamyba vaistinėse, kokybės kontrolė, vaistų įsigijimas, laikymas ir pardavimas, pramoninė vaistų gamyba, farmacinių atliekų tvarkymas ir kita.
Pagal Civilinio kodekso nuostatas, taisyklėse numatyta, kad licencijos farmacinei veiklai išduodamos neterminuotam laikui. Licencijos gali būti sustabdomos tik tuomet, jei farmacinę veiklą kontroliuojančios institucijoms nustato pažeidimus.
Šios taisyklės nereglamentuoja licencijų verstis farmacine veikla, susijusia su narkotiniais ir psichotropiniais vaistais bei vaistinėmis medžiagomis, taip pat veikla, susijusia su narkotinių ir psichotropinių medžiagų pirmtakais (prekursoriais) bei licencijų verstis farmacine veikla veterinarijoje išdavimo.
Pasak Vyriausybės spaudos tarnybos, rengiant šias taisykles atsižvelgta į Europos Parlamento ir Europos Tarybos direktyvą dėl žmonėms skirtų vaistų Bendrijos kodekso.
ELTA