Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„
Lamborghini", kaip ir daugelis automobilių kompanijų Italijoje, turėjo kelis savininkus, kurie stengėsi išspausti viską iš super automobilių gamintojo.
Iki tol, kol valdžią į rankas paėmė „
Audi", „Lamborghini" priklausė kelioms įmonėms ir koncernas po to kai iš gyvenimo pasitraukė Ferruccio Lamborghini, kuris dar septintame dešimtmetyje įkūrė sportiškų automobilių kompanija. Po įkūrėjo mirties, „Lamborghini" buvo „
Chrysler", „Megatech" ir net Indonezijos prezidento rankose, kol 1998 metais šią super automobilių kompaniją įsigijo „VAG" koncernas.
Atėjus naujai valdžiai, prasidėjo nauji darbai ties nauju kompanijos automobiliu, kuris turėjo pakeisti pakankamai senstelėjusį „Diablo". „Lamborghini" į pagalbą pasikvietė Heuliez Torino. Ši kompanija specializavosi ne tik eksterjero dizainu, bet ir galėjo atlikti daugybę inžinerinių darbų.
Heuliezo Torino komanda gavo seną „Lamborghini Diablo" platformą su kuria turėjo sukurti visiškai naują modelį. Daugybę patirties automobilių industrijoje turėjusi kompanija pripažino, jog sukurti visiškai naują modelį naudojant senus komponentus yra labai sudėtinga.
Automobilio eksterjerą kūrė Heuliez Torino kompanijos vadovas - Marcas Deschampsas. Jis buvo vienas mėgstamiausių „Lamborghini" kompanijos vadovų dizainerių. Dirbdamas „Bertone" dizaino studijoje, jis sukūrė keletą įdomių ir dramatiškų konceptų, kurie per plauką nepatekdavo į serijinę gamybą. Kodėl tik per plauką? Nes savo darbus pristatydavo Marcello Gandini, kuris ir sukūrė dabartinį „Lamborghini" įvaizdį.
„Pregunta" konceptas buvo pristatytas 1998 metų Paryžiaus automobilių parodoje ir 1999 metais Ženevos automobilių parodoje. Daugelis šlykštėjosi automobilio futuristiškai atrodančiu eksterjeru, tačiau gyrė inovacijas, kurios slypėjo automobilio viduje. „Pregunta" buvo aprūpinta galinio vaizdo kamera, Formulės 1 stiliaus ciferblatu ir pan.
Naujasis konceptas buvo aprūpintas 12 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystydavo 520 arklio galių ir galėdavo automobilį priversti pasiekti 333 km/h maksimalų greitį.
Vis dėlto pakankamai teigiami atsiliepimai neįtikino „VAG" koncerno vadovybės pradėti serijinę šio modelio gamybą. Kol „Heuliez Torino" kūrė naująjį modelį, vokiečiai kurpė atsarginį planą, kuriuo tapo „Miurcielago". Nors jo kūrimas užtruko žymiai ilgiau, tačiau lūkesčiai buvo pateisinti su kaupu.
Tuo tarpu „Heuliez Torino" buvo palikti ant ledo. Automobilis iki šiol išliko prototipu ir vienu rečiausių automobilių pasaulyje. „Heuliez Torino" pagamino tik vieną šio automobilio egzempliorių, kuris neseniai buvo parduotas už kelis milijonus dolerių.
„
Lamborghini", kaip ir daugelis automobilių kompanijų Italijoje, turėjo kelis savininkus, kurie stengėsi išspausti viską iš super automobilių gamintojo.
Iki tol, kol valdžią į rankas paėmė „
Audi", „Lamborghini" priklausė kelioms įmonėms ir koncernas po to kai iš gyvenimo pasitraukė Ferruccio Lamborghini, kuris dar septintame dešimtmetyje įkūrė sportiškų automobilių kompanija. Po įkūrėjo mirties, „Lamborghini" buvo „
Chrysler", „Megatech" ir net Indonezijos prezidento rankose, kol 1998 metais šią super automobilių kompaniją įsigijo „VAG" koncernas.
Atėjus naujai valdžiai, prasidėjo nauji darbai ties nauju kompanijos automobiliu, kuris turėjo pakeisti pakankamai senstelėjusį „Diablo". „Lamborghini" į pagalbą pasikvietė Heuliez Torino. Ši kompanija specializavosi ne tik eksterjero dizainu, bet ir galėjo atlikti daugybę inžinerinių darbų.
Heuliezo Torino komanda gavo seną „Lamborghini Diablo" platformą su kuria turėjo sukurti visiškai naują modelį. Daugybę patirties automobilių industrijoje turėjusi kompanija pripažino, jog sukurti visiškai naują modelį naudojant senus komponentus yra labai sudėtinga.
Automobilio eksterjerą kūrė Heuliez Torino kompanijos vadovas - Marcas Deschampsas. Jis buvo vienas mėgstamiausių „Lamborghini" kompanijos vadovų dizainerių. Dirbdamas „Bertone" dizaino studijoje, jis sukūrė keletą įdomių ir dramatiškų konceptų, kurie per plauką nepatekdavo į serijinę gamybą. Kodėl tik per plauką? Nes savo darbus pristatydavo Marcello Gandini, kuris ir sukūrė dabartinį „Lamborghini" įvaizdį.
„Pregunta" konceptas buvo pristatytas 1998 metų Paryžiaus automobilių parodoje ir 1999 metais Ženevos automobilių parodoje. Daugelis šlykštėjosi automobilio futuristiškai atrodančiu eksterjeru, tačiau gyrė inovacijas, kurios slypėjo automobilio viduje. „Pregunta" buvo aprūpinta galinio vaizdo kamera, Formulės 1 stiliaus ciferblatu ir pan.
Naujasis konceptas buvo aprūpintas 12 cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystydavo 520 arklio galių ir galėdavo automobilį priversti pasiekti 333 km/h maksimalų greitį.
Vis dėlto pakankamai teigiami atsiliepimai neįtikino „VAG" koncerno vadovybės pradėti serijinę šio modelio gamybą. Kol „Heuliez Torino" kūrė naująjį modelį, vokiečiai kurpė atsarginį planą, kuriuo tapo „Miurcielago". Nors jo kūrimas užtruko žymiai ilgiau, tačiau lūkesčiai buvo pateisinti su kaupu.
Tuo tarpu „Heuliez Torino" buvo palikti ant ledo. Automobilis iki šiol išliko prototipu ir vienu rečiausių automobilių pasaulyje. „Heuliez Torino" pagamino tik vieną šio automobilio egzempliorių, kuris neseniai buvo parduotas už kelis milijonus dolerių.