• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakar, birželio 20 d., prasidėjo didžiausias pasaulyje reklamos festivalis „Kanų liūtai“, kurio prestižinius tarptautinius apdovanojimus šiais metais pretenduoja laimėti per 24 tūkst. darbų iš viso pasaulio. Festivalio savaitę daugiau kaip 8000 žmonių iš 90 pasaulio šalių dalyvaus parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 20-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose, apdovanojimų ceremonijose ir paplūdimio vakarėliuose.

REKLAMA
REKLAMA

„Kanų liūtų“ reklamos festivalyje pripažinti kūrybos lyderiai ir reklamos guru kaunasi tiek tarpusavyje, tiek ir su talentingais naujokais. „Auksinio liūto“ trofėjus gauna geriausi pasaulio spaudos, TV, radijo, lauko reklamos, pardavimų skatinimo, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene ir savireklamos projektai. Kartu su geriausiais pasaulio kūrybininkų darbais šiais metais varžosi ir 5 Lietuvos reklamos, marketingo ir viešųjų ryšių profesionalų projektai. „Kanų liūtų“ konkursui savo darbus pateikė Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU), po du projektus – komunikacijos planavimo kompanija „Publicum Media“ ir komunikacijos agentūra „VRP|Hill&Knowlton“.

REKLAMA

57-ąjį kartą vykstančiame festivalyje, greta tradicinių aukso, sidabro, bronzos arba „Grand Prix“ apdovanojimų, pristatomos ir naujos apdovanojimų kategorijos – bus apdovanoti ne tik projektai, tačiau ir su jais dirbę specialistai. Už įvairių techninių parametrų išpildymą bus pagerbtos geriausios filmo kūrimo, spaudos darbų, 3D kūrimo, IT, radijo laidų darbuotojų komandos. Taip pat bus renkama „Nepriklausoma metų agentūra“, įteikti „Labdaros ir viešųjų paslaugų“, „Aktyvumo skatinimo“ apdovanojimai. Daug žiniasklaidos dėmesio susilaukė „Kanų liūtų“ ir Berlyno mokyklos „Creative Leadership“ iniciatyva. Pirmąją savaitę intensyvaus mokymo kursai vyko Berlyno mokykloje, antrąją studijos persikėlė į „Kanų liūtų“ festivalį.

REKLAMA
REKLAMA

Festivalio dalyviai turės galimybę per savaitę apsilankyti daugiau nei 50-yje seminarų, kuriuos ves legendiniai žiniasklaidos ir pramogų pasaulio atstovai. Viena ryškiausių Kanų žvaigždžių – menininkė ir muzikė Yoko Ono – kartu su bendrovės „Grey Group“ vicepirmininku ir generaliniu kūrybos direktoriumi Tim'u Mellors'u penktadienį diskutuos kasmetiniame „Grey New York“ muzikos seminare. Antradienį vyksiančiame „Yahoo!“ seminare Holivudo žvaigždė Ben'as Stiler'is, reklamos legenda Jeff'as Goodby ir „Yahoo!“ marketingo direktorė Elisa Steele nagrinės ryšį tarp komedijos, kūrybiškumo ir komercijos. Socialinio tinko „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Marck'as Zuckerberg'as, būdamas vos 26-erių, festivalyje nominuotas „Metų žiniasklaidos žmogumi“. Trečiadienį jis ves seminarą, kuriame atskleis socialinių tinklų fenomeno įtaką reklamos kūrėjams ir vartotojams visame pasaulyje. Naujasis „Unilever“ marketingo ir komunikacijos vadovas Keith'as Weed'as atsiims „Metų kliento“ apdovanojimą, o penktadienį, kartu su „WPP Worldwide“ vadovu seru Martin'u Sorrell'iu, dalyvaus diskusijoje apie pasaulinį marketingą bei specifinius reklamos ir marketingo prioritetus. Festivalyje pranešimus skaitys tokios įžymybės kaip dainininkė, šokėja ir televizijos žvaigždė Paula Abdul, repo muzikos atlikėjas ir aktorius Nick'as Cannon'as, „Grammy“ apdovanojimą laimėjęs prodiuseris ir dainų kūrėjas, dirbęs su Paul'u McCartney, Robbie Williams'u ir Rod'u Stewart'u – Trevor'as Horn'as.

Kanuliutai.lt. informacija

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų