Suzuki su savo partneriu Craig per „UberEats“ užsisakė traškios vištienos ir trigubą sūrio mėsainį iš „McDonald“ Portway, Milton Keinse.
Patiekalas kainavo 18,80 svarų sterlingų. Vištienos mėsainį jie perpjovė į dvi dalis, rašo mirror.co.uk. Tačiau perpjovus mėsainį, iš jo iškrito didelis šiurpus vabzdys.
Jautėsi prastai po išgertuvių
Milton Keinse gyvenanti Cathy pasirinko maistą išsinešimui iš populiarios greito maisto užkandinės, nes po vakarykščių išgertuvių jautėsi „siaubingai“.
Ji pasakojo: „Užsakėme „McDonald's“ užkandinėje, kad šiek tiek atsigautume. Bet kai perpjovėme mėsainį per pusę, iš jo iškrito milžiniškas, pūkuotas, šlykštus vabzdys“.
Pora iškart išmetė visą maistą į šiukšliadėžę.
„Mane supykino. Kaip darbuotojai nepastebėjo? Blogiausia, kad paprašėme pakeisti mėsainius, todėl jie turėjo būti švieži“, ‒ sakė Cathy.
Manė, kad tai galėjo būti kandis
Cathy negalėjo suprasti, kaip darbuotojai gali padaryti tokią milžinišką klaidą. Pažvelgusi į padarą, Cathy pamanė, kad tai galėjo būti kandis, nes jis buvo „neryškios spalvos“.
„McDonald's“ greitai grąžino pinigus už maistą, kai pora, kuri vadovauja skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Swiftly Social“, atkreipė į tai jų dėmesį.
„McDonald's“ atstovas sakė: „Maisto sauga mums yra nepaprastai svarbi. Didelį dėmesį skiriame kokybės kontrolei, laikydamiesi griežtų standartų, kad išvengtume nesklandumų, todėl apgailestaujame dėl mūsų klientų patirties.
Klientams buvo pasiūlyta grąžinti visus pinigus. Mes paraginome juos susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad galėtume toliau tirti šį atvejį“.