Tikimasi, kad civilinės aviacijos agentūros BEA tyrėjai pateiks rekomendacijų dėl pilotų kabinos užrakinimo skrydžių metu.
Prieš metus įvykusi „Germanwings“ lainerio katastrofa, per kurią žuvo visi 150 žmonių, skridusių iš Barselonos į Diuseldorfą, jau paskatino Europos aviacijos tarnybas rekomenduoti, kad pilotų kabinoje skrydžio metu visuomet būtų bent du žmonės.
Vis dėlto kai kurios šalys su tokia tvarka nesutinka, o Vokietijos pilotų profsąjunga įsitikinusi, kad toks sprendinys sukelia „pavojų, kurie nusveria bet kokius numanomus saugumo pagerinimus“.
Per lemtingą skrydį praeitų metų kovo 24-ąją lėktuvo antrasis pilotas Andreas Lubitzas užsirakino kabinoje, kai lainerio kapitonas išėjo į tualetą. Po dešimties minučių laineris „Airbus 320“ įsirėžė į kalno šlaitą; per šią katastrofą žuvo visi 144 keleiviai ir šeši įgulos nariai.
Tiriant paaiškėjo, kad A.Lubitzas sirgo depresija ir per kelerius ankstesnius metus lankėsi pas dešimtis gydytojų.
Tačiau pagal Vokietijos įstatymus nei vienas iš tų medikų neturėjo teisės informuoti lakūno darbdavių apie jo psichikos būklę, tad jam nebuvo uždrausta skraidyti.
Sudužimo vietoje rastame įrenginyje, fiksuojančiame garsą pilotų kabinoje, girdimas tik ritmingas A.Lubitzo kvėpavimas. Jie niekaip nepaaiškino, kodėl nusprendė nusižudyti ir kartu nužudyti visus lėktuve buvusius žmones.