Sekmadienį Paulo Ricardo vardo trasoje vyko 12-osios šio „Formulės 1“ sezono lenktynės – Prancūzijos GP, kuriose pirmavęs monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“) sudaužė bolidą, o pergale džiaugėsi olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).
Iš „pole“ pozicijos startavęs Ch.Leclercas demonstravo gerą tempą ir taikėsi į pergalę. Paskui jį važiavęs M.Verstappenas nusprendė pasirinkti agresyvesnę taktiką ir anksti pasuko į boksus bei į trasą grįžo 7-as.
Tuomet Ch.Leclercas su inžinieriais diskutavo, kada jam vertėtų stoti į boksus. Kol tos diskusijos tęsėsi, monakietis staiga prarado bolido kontrolę ir rėžėsi į barjerus. Tuo metu jo padangos jau buvo kiek padilusios.
Ch.Leclercas skundėsi tuo, kad jo pedalas vėl nesuveikė, tačiau tiksli avarijos priežastis dar neaiški. Tai buvo jau trečias kartas šiame sezone, kai Ch.Leclercas pasitraukė iš lenktynių būdamas jų lyderiu. Tai reiškia, kad monakietis prarado 75 taškus.
Po monakiečio avarijos pasirodė saugos automobilis ir daugelis pilotų skubėjo į boksus. M.Verstappenas tuo metu liko trasoje ir susigrąžino pirmą vietą. Vėliau olandas ramiai atvažiavo iki finišo ir šventė pergalę.
Antrą vietą taip pat be didesnių nuotykių iškovojo britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“), o dėl trečios pozicijos vyko kur kas atkaklesnė kova. Ilgą laiką trečias buvo meksikietis Sergio Perezas („Red Bull“), bet jį pavijo britas George‘as Russellas („Mercedes“).
Pilotai kartą susidūrė, o S.Perezui teko išvažiuoti už trasos ribų. Visgi, teisėjai sportininkų nebaudė.
Likus keletui ratų iki finišo kinas Guanyu Zhou („Alfa Romeo“) sustojo prie trasos ir buvo paskelbta virtualaus saugos automobilio fazė. Jai besibaigiant, S.Perezas savo kokpite kiek „snūstelėjo“ ir G.Russellas labai lengvai jį aplenkė. Supykęs meksikietis dar bandė kontratakuoti, bet britas atlaikė visas varžovo atakas ir džiaugėsi trečia vieta.
Penktas finišavo ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“). Jis dėl jėgainės elementų keitimo ir jų limito viršijimo gavo baudą bei startavo tik 19-as, bet trasoje buvo labai greitas. Visgi, „Ferrari“ mechanikų klaida ispanui uždirbo 5 baudos sek. C.Sainzas jaunesnysis nesaugiai buvo išleistas į boksus ir vos nesusidūrė su varžovu.
Šiokia tokia paguoda ispanui tapo papildomas taškas už greičiausią lenktynių ratą. Į „Formulės 1“ istoriją įsirašė ispanas Fernando Alonso („Alpine“). 6-as finišavęs veteranas dar lenktynių pradžioje pagerino Kimio Raikkoneno visų laikų rekordą, nuvažiuodamas 18622-ą ratą „Formulės 1“ lenktynių metu.
„Ferrari“ komanda Prancūzijos GP lenktynių nėra laimėjusi nuo 2008 m. ir Felipe Massos laikų. 2018-2019 m. čia greičiausias buvo L.Hamiltonas, o pernai nugalėjo M.Verstappenas. Po šių metų lenktynių „Formulė 1“ į Prancūziją veikiausiai nebesugrįš.
Kitų metų kalendoriuje reikia atrasti vietą lenktynėms Las Vegase, tikriausiai grįš Kinijos GP, kalbama ir apie lenktynes Pietų Afrikos Respublikos. Prancūzijos GP kontraktas su „Formule 1“ kaip tik baigs galioti po 2022 m. sezono ir nėra jokių signalų, kad jis galėtų būti pratęstas.
Prancūzijos GP jau buvo išbrauktas iš kalendoriaus 2009-2017 m. laikotarpiu. 2018 m. „Formulė 1“ grįžo į Prancūziją. Tiesa, 2020 m. lenktynės nevyko dėl covid-19 pandemijos.
M.Verstappenas su 233 taškais pradeda triuškinti varžovus bendroje įskaitoje. Ch.Leclercas liko su 170 tšk., S.Perezas turi 163 tšk.
Konstruktorių įskaitoje „Red Bull“ (396) persvara jau irgi didžiulė, o „Ferrari“ (314) barsto pranašumą prieš „Mercedes“ (270).
Tryliktosios sezono lenktynės – Vengrijos GP – vyks jau liepos 31 d. Vėliau čempionate bus paskelbta 4 savaičių vasaros pertrauka.
VIDEO
Sekmadienį Paulo Ricardo vardo trasoje vyko 12-osios šio „Formulės 1“ sezono lenktynės – Prancūzijos GP, kuriose pirmavęs monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“) sudaužė bolidą, o pergale džiaugėsi olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).
Iš „pole“ pozicijos startavęs Ch.Leclercas demonstravo gerą tempą ir taikėsi į pergalę. Paskui jį važiavęs M.Verstappenas nusprendė pasirinkti agresyvesnę taktiką ir anksti pasuko į boksus bei į trasą grįžo 7-as.
Tuomet Ch.Leclercas su inžinieriais diskutavo, kada jam vertėtų stoti į boksus. Kol tos diskusijos tęsėsi, monakietis staiga prarado bolido kontrolę ir rėžėsi į barjerus. Tuo metu jo padangos jau buvo kiek padilusios.
Ch.Leclercas skundėsi tuo, kad jo pedalas vėl nesuveikė, tačiau tiksli avarijos priežastis dar neaiški. Tai buvo jau trečias kartas šiame sezone, kai Ch.Leclercas pasitraukė iš lenktynių būdamas jų lyderiu. Tai reiškia, kad monakietis prarado 75 taškus.
Po monakiečio avarijos pasirodė saugos automobilis ir daugelis pilotų skubėjo į boksus. M.Verstappenas tuo metu liko trasoje ir susigrąžino pirmą vietą. Vėliau olandas ramiai atvažiavo iki finišo ir šventė pergalę.
Antrą vietą taip pat be didesnių nuotykių iškovojo britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“), o dėl trečios pozicijos vyko kur kas atkaklesnė kova. Ilgą laiką trečias buvo meksikietis Sergio Perezas („Red Bull“), bet jį pavijo britas George‘as Russellas („Mercedes“).
Pilotai kartą susidūrė, o S.Perezui teko išvažiuoti už trasos ribų. Visgi, teisėjai sportininkų nebaudė.
Likus keletui ratų iki finišo kinas Guanyu Zhou („Alfa Romeo“) sustojo prie trasos ir buvo paskelbta virtualaus saugos automobilio fazė. Jai besibaigiant, S.Perezas savo kokpite kiek „snūstelėjo“ ir G.Russellas labai lengvai jį aplenkė. Supykęs meksikietis dar bandė kontratakuoti, bet britas atlaikė visas varžovo atakas ir džiaugėsi trečia vieta.
Penktas finišavo ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“). Jis dėl jėgainės elementų keitimo ir jų limito viršijimo gavo baudą bei startavo tik 19-as, bet trasoje buvo labai greitas. Visgi, „Ferrari“ mechanikų klaida ispanui uždirbo 5 baudos sek. C.Sainzas jaunesnysis nesaugiai buvo išleistas į boksus ir vos nesusidūrė su varžovu.
Šiokia tokia paguoda ispanui tapo papildomas taškas už greičiausią lenktynių ratą. Į „Formulės 1“ istoriją įsirašė ispanas Fernando Alonso („Alpine“). 6-as finišavęs veteranas dar lenktynių pradžioje pagerino Kimio Raikkoneno visų laikų rekordą, nuvažiuodamas 18622-ą ratą „Formulės 1“ lenktynių metu.
„Ferrari“ komanda Prancūzijos GP lenktynių nėra laimėjusi nuo 2008 m. ir Felipe Massos laikų. 2018-2019 m. čia greičiausias buvo L.Hamiltonas, o pernai nugalėjo M.Verstappenas. Po šių metų lenktynių „Formulė 1“ į Prancūziją veikiausiai nebesugrįš.
Kitų metų kalendoriuje reikia atrasti vietą lenktynėms Las Vegase, tikriausiai grįš Kinijos GP, kalbama ir apie lenktynes Pietų Afrikos Respublikos. Prancūzijos GP kontraktas su „Formule 1“ kaip tik baigs galioti po 2022 m. sezono ir nėra jokių signalų, kad jis galėtų būti pratęstas.
Prancūzijos GP jau buvo išbrauktas iš kalendoriaus 2009-2017 m. laikotarpiu. 2018 m. „Formulė 1“ grįžo į Prancūziją. Tiesa, 2020 m. lenktynės nevyko dėl covid-19 pandemijos.
M.Verstappenas su 233 taškais pradeda triuškinti varžovus bendroje įskaitoje. Ch.Leclercas liko su 170 tšk., S.Perezas turi 163 tšk.
Konstruktorių įskaitoje „Red Bull“ (396) persvara jau irgi didžiulė, o „Ferrari“ (314) barsto pranašumą prieš „Mercedes“ (270).
Tryliktosios sezono lenktynės – Vengrijos GP – vyks jau liepos 31 d. Vėliau čempionate bus paskelbta 4 savaičių vasaros pertrauka.