Prancūzijos automobilių rinkoje spalį neužfiksuota jokių atsigavimo ženklų, nes automobilių pirkėjai, sunerimę dėl silpnėjančio ekonomikos aktyvumo, augančio nedarbo ir sumenkusios perkamosios galios, nesiryžo naujiems pirkiniams.
Naujų automobilių registracijų spalį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, sumažėjo 7,8 proc. Automobilių pardavimai Prancūzijoje per pastaruosius metus stabiliai mažėjo.
Per pirmus dešimt šių metų mėnesių registracijų sumažėjo 13,3 proc.
„Renault“ grupės pardavimai spalį sumažėjo 25,5 proc., iki 47 tūkst. 45 automobilių, o gamintojos rinkos dalis sumažėjo nuo 29,4 proc. praėjusių metų spalį iki 23,8 proc. šių metų spalį. Iš viso per metus „Renault“ ženklo pardavimai sumažėjo 17 proc.
„Renault“ konkurentės „PSA Peugoet Citroen“ rezultatai buvo kur kas geresni. Spalį jos pardavimai sumažėjo tik 5,7 proc., o rinkos dalis nuo praėjusių metų spalį užfiksuotų 31,1 proc. padidėjo iki 31,9 proc.
Tarp importuojamų ženklų Italijos „Fiat“ pardavimai spalį sumažėjo 3 proc., o Pietų Korėjos automobilių gamintojos „Hyundai“ pardavimai padidėjo 27,4 proc. Vokietijos automobilių koncerno „Volkswagen“ pardavimai Prancūzijos rinkoje padidėjo 4,1 proc.