Prancūzijos kompanijų grupė „Le Duff“, plečianti kavinių-kepyklų tinklą, susitarė dėl JAV kavinių tinklo „Bruegger“, dirbančio tame pačiame rinkos segmente, įsigijimo. Apie tai pranešama oficialiajame „Le Duff“ pranešime spaudai.
Sandorio, sudaryto tarp prancūzų ir investicinės firmos „Sun Capital Partners“, suma neskelbiama. „Kaip tvirtina „Le Duff“, šis pirkinys leis kompanijai užimti antrą vietą pasaulyje tarp kavinių-kepyklų tinklų.
Jungtinės kompanijos apyvarta sieks 1,105 mlrd. eurų, o bendras restoranėlių ir duonos kepyklų skaičius sieks 1 tūkst. 105. Kompanijoje dirbs 13,4 tūkst. žmonių.
„Sun Capital Partners“ tapo „Bruegger“ tinklo savininke prieš septynerius metus. Pats kavinių tinklas įsteigtas 1983 metais ir dabar jungia apie 300 kavinių 26 JAV valstijose, taip pat Kanadoje.
Grupė „Le Duff“ pasaulyje žinoma tokiais savo prekės ženklais kaip „Brioche Doree“, „Del Arte“ ir „Fournil de Pierre“, o JAV rinkoje - „La Madeleine“. Šiuo metu grupė valdo 820 kavinių, skelbia AFP.