Kauno miesto savivaldybės komisija požeminės automobilių stovėjimo aikštelės Vienybės aikštėje projektavimo, statybos, techninės priežiūros ir eksploatavimo koncesijos procedūroms atlikti (Komisija) atplėšė voką su pasiūlymu suprojektuoti, pastatyti ir eksploatuoti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę Vienybės aikštėje.
Komisija turės išnagrinėti, ar gautas subjektų grupės bendrovių „Kauno tiltai“, „Invalda Construction management“ ir „COWI Lietuva“ pasiūlymas įrengti automobilių stovėjimo aikštelę atitinka konkurso sąlygas. Jei taip – konkurso dalyvis bus kviečiamas į derybas.
Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas pažymėjo, kad konkurso dalyvis paprašė koncesijos mokesčio, kuris viršija planuotą sumą apie 2–3 kartus.
„Mane šis pasiūlymas nustebino ir nemanau, kad jis bus priimtinas miesto Tarybai. Ar gali požeminė aikštelė kainuoti brangiau nei Žalgirio arena?! Preliminariai tikėjomės, kad projektavimo ir statybos darbai gali kainuoti iki 70 milijonų litų, dar papildomai prisidėtų finansavimo kaštai 24-iems metams ir atsiimtų tai, ką koncesininkas užsidirbs eksploatuodamas šį objektą. Gautas pasiūlymas optimizmo deryboms neįkvepia, nes kaina užkelta. Žinoma, kai konkurse dalyvauja vienas dalyvis, mažiau tikėtis vargu ar buvo galima“, - sakė A. Kupčinskas.
Liepos mėnesį komisija įvertino požeminės automobilių stovėjimo aikštelės Vienybės aikštėje projektavimo, statybos, techninės priežiūros ir eksploatavimo koncesijos konkurse dalyvaujančio dalyvio (įmonių grupės) atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams.
„Komisija pripažino, kad konkurso dalyvis – subjektų grupė „Kauno tiltai“, „Invalda Construction management“ ir „COWI Lietuva“ atitinka išankstinės atrankos (kvalifikacinius) kriterijus. Dabar komisija turės išnagrinėti, ar pasiūlymas atitinka konkurso sąlygas, ir ar prašomo koncesijos mokesčio dydis yra ekonomiškai pagrįstas“, - sakė Viešųjų pirkimų ir koncesijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Mockus.