„Happyendless“ Kalėdoms išleidžia savo antrąjį įvariomis žmogaus gyvenimo istorijomis užpildytą albumą pavadinimu „Cinema“ ir skuba pasisakyti, kad iki šiol nieko geresnio nėra sukūrę.
Uždirbti „MTV“ ir kiti apdovanojimai bei pagyrimai, rodos, jau nebemotyvuoja grupės taip, kaip iššūkiai patiems sau: „Visas šis albumas buvo įrašytas gyvai. Jei pirmajame naudojome daug elektronikos, semplų, programuotų būgnų, tai „Cinema“ viskas yra sugrota ir įrašyta kartu su būriu muzikantų“, – trumpai apie savo darbo vaisių kalba „Happyendless“ viena trečioji Andrius Alien Kauklys.
„Cinema“ gimė „Happyendless“ senojoje studijoje, kuri buvo įsikūrusi Lietuvos kino studijos dar nenugriautame pastate. „Paskutiniai albumo akordai buvo įrašinėjami ūžiant traktoriams, kai pusė pastatų jau buvo sulyginti su žeme“, – prisimena grupės vokalistas Saulius Prūsaitis. Galbūt tai irgi prisidėjo prie kiek pankrokinio kai kurių albumo dainų skambesio.
Po intensyvių įrašinėjamo darbų Vilniuje, vyrai savaitę praleido Rygoje, vienintelėje aplink mūsų kraštą pasaulinius standartus atitinkančioje studijoje. Saulius išsiduoda, kad finišo tiesioji jiems buvo itin sudėtinga ir po darbų brolingoje Latvijoje „Happyendless“ net mėnesį tarpusavyje nebendravo.
„Praėjo laiko, viskas susigulėjo, rado savo vietą ir dabar jau galime pasakyti, kad „Cinema“ – gera dovana švenčių proga“, – nesikuklina vyrai.
Įrašytą „Cinema“ „Happyendless“ turėjo dar prieš metus, tačiau šis pavadinimas prilipo tik po grupės 3D muzikinio turo po Lietuvą šių metų pavasarį: „Iš pradžių mąstėme visai apie kitą albumo pavadinimą, netgi buvome jį paviešinę. Tačiau 3D turas viską sustatė į savo vietas“, – albumo kūrybinius procesus atskleidžia trečiasis grupės narys Marius Narbutis bei priduria, kad „Happyendless“ niekad nieko nedaro „iš reikalo“.
„Power Forever“ era kartu su „Cinema“ pasirodymu prekyboje nori nenori baigiasi. Nauji mylimi „Happyendless“ kūriniai užima klausytojų simpatijas. Daugiausiai jų kol kas tenka dar gerokai iki albumo pasirodymo išpopuliarėjusiems hitams „Sweet Sweet Super Sweet“, panaudotą vienoje TV reklamoje, ir „The end of the Road“ iš filmo „Zero 2“.
„Cinema“ daina po dainos:
Golden Olympic
Albumas prasideda diskotekine daina. Kartu su ja bandoma pagauti bėgiko iš Nigerijos tempą. Beje, kūrinys subalansuotas klausyti ir vairuojant automobilį.
Dancing
Tai drąsiausias „Happyendless“ eksperimentas šiame albume, nutolęs nuo įprastų dainų rašymo formų. Šokiai, rokas ir eurodisco snaigės – tokį kokteilį sunku ir įsivaizduoti, reikia išgirsti.
Central Lover
Po riebių muzikinių bandymų yra pereinama prie moterų temos. „Central Lover“ – daina skirta Sauliaus žmonai Agnei.
He's Touched
„Žmogus privalo turėti tikslą. Jei jis jo neturi, tampa niekam neįdomus“ – šio kūrinio užuomazgas galima išgirsti filmo „Zero“ garso takelyje.
Broken Into Pieces
„Esu per naivus šiems laikams“ – tokiu emociniu špagatu „Cinema“ įpusėja.
The End of the Road
Kūrinys apie draugystės išdavystę iškart po „Zero 2“ premjeros pradėjo gyventi savo gyvenimą „YouTube“ – gerbėjai iškirpo jo motyvus iš filmo ir patalpino internete. Vis dėlto „Cinema“ skamba išbaigta „The End of the Road“ versija, kurios bent jau kol kas, niekur kitur ir neišgirsi.
London Big City
Saulius Prūsaitis žino, ką diena iš dienos reiškia šio megapolio tempas. Vis dėlto būtent tai jį įkvėpė sukurti drąsią, veržlią pankrokinę odę lietuvių pamėgtam ir kartu nekenčiamam Londonui.
Girls Boys and TV
„Happyendless“ išbando save surfrokerių amplua. Tai pati naiviausia ir linksmiausia daina bei potencialus singlas Nr.1.
Sweet Sweet Super Sweet
„Aš lioviausi „pjauti“ iki ryto, o ji ne“ – toks dainos scenarijus gimė žvelgiant į kai kurių draugų gyvenimus.
Tiesa, patiems „Happyendless“ dirbant ties šiuo gabalu bene 100 kartų buvo kilęs klausimas, ar grupė nebieberiškėja? Vis tik riaumojantis bosas tapo šios dainos inkaru ir grupė, panašu, kad nenudreifavo į zefyro skonio vandenis.
Wanna Do It
Šiuo gabalu vyras ne itin maloniu tonu kreipiasi į moterį: „Tu pernelyg gerai apie save galvoji, todėl patenkink pati save“.
Jei nedomina santykių temos, galėsi įvertinti, kaip skamba rusiškasis „Formanta“ ir kiti 9-ojo dešimtmečio panašaus kalibro sintezatoriai.