Į bazines „Carrera“ versija montuojamas motoras išvystys 370 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą. Tai yra 20 arklio galių ir 60 Nm daugiau nei senesnis 3.4 litro atmosferinis agregatas.
Pasak gamintojo atstovų, naujasis motoras padės „911 Carrera“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.6 sekundės (4.4 sek su „PDK). Įsigijus „Sport Chrono“ paketą, įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. sumažės iki 4.2 sekundės.
Lipant modelių hierachijos laipteliais, išvysite aukso viduriuku turėsiantys tapti „Carrera S“. Ši modifikacija taip pat naudos naująjį 3.0 litrų darbinio tūrio turbo-benzininį variklį, tačiau dėl didesnės turbinos ir kitų variklio valdymo kompiuterio parametrų, „Carrera S“ modelyje sumontuotas agregatas išvystys 420 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą. Tai yra 20 arklio galių ir 60 Nm daugiau už senajame „Carrera S“ modelyje montuota motorą.
Padidėjusi variklio galia pagerino ir automobilio dinamines savybes. Iki 100 km/val. „Carrera S“ įsibėgės per 3.9 sekundės, maksimalus greitis - 308 km/val.
Atnaujinta „911“ modelių gama išskirs ne tik nauju varikliu. „Carrera“ modeliai tapo 30 kilogramų lengvesni, o „Carrera S“ atsikratė 25 kilogramų antsvorio. Taip pat reikėtų paminėti, kad „Carrera“ vidutinės kuro sąnaudos sumažėjo 0.8 litro, o „Carrera S“ modelių - 1 litrų 100 kilometrų.
Gamintojo atstovų teigimu, atnaujintas „Porsche 911 Carrera S“ su „PDK“ automatine pavarų dėže 100 kilometrų suvartos TIK 7.7 litro benzino. Iš piršto laužto rodiklis? Važinėjant mieste vargu ar pavyks pasiekti deklaruojamas kuro sąnaudas, tačiau užmiestyje - kodėl gi ne?
PRIEŠ IR PO