Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tendencija mažinti variklių darbinį tūrį pasiekė ir „Porsche" kompanijos biurą. Sportiškų automobilių gamintojas patvirtino, jog ateityje visuose modeliuose pasirodys keturių cilindrų „Boxer" tipo variklis.
„Porsche" teigia, jog norint įsisprausti į vis griežtėjančius išmetamųjų dujų emisijas, vienintelė išeitis yra mažesnio darbinio tūrio varikliai su turbo kompresoriumi.
Kompanijos atstovai teigia, jog inžinieriai šiuo metu dirba ties keturių cilindrų „Boxer" tipo varikliu, kuris ateityje bus siūlomas visuose markės modeliuose. Tai bus ne tik „Cayman" ar „Boxster", bet ir „911", „Macan", „Panamera" ir Cayenne".
Daugelis pradeda spėlioti, jog visiškai naujas benzininis motoras išvystys apie 350 arklio galių ir 480 NM sukimo momentą.
Tendencija mažinti variklių darbinį tūrį pasiekė ir „Porsche" kompanijos biurą. Sportiškų automobilių gamintojas patvirtino, jog ateityje visuose modeliuose pasirodys keturių cilindrų „Boxer" tipo variklis.
„Porsche" teigia, jog norint įsisprausti į vis griežtėjančius išmetamųjų dujų emisijas, vienintelė išeitis yra mažesnio darbinio tūrio varikliai su turbo kompresoriumi.
Kompanijos atstovai teigia, jog inžinieriai šiuo metu dirba ties keturių cilindrų „Boxer" tipo varikliu, kuris ateityje bus siūlomas visuose markės modeliuose. Tai bus ne tik „Cayman" ar „Boxster", bet ir „911", „Macan", „Panamera" ir Cayenne".
Daugelis pradeda spėlioti, jog visiškai naujas benzininis motoras išvystys apie 350 arklio galių ir 480 NM sukimo momentą.