• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsiosiose Le Mano 24 valandų lenktynėse šį birželį dalyvaus keturi legendinių sportinių automobilių gamintojo „Porsche AG“ automobiliai. Greičiausioje Le Mano prototipų klasėje („LMP1“) po „Porsche Team“ vėliava startuos du hibridiniai „Porsche 919“. Tuo tarpu „GTE-Pro“ klasėje pernai iškovotą klasės nugalėtojo titulą gins du „Porsche 911 RSR“ automobiliai, ši komanda vadinsis „Porsche Team Manthey“. Abu hibridiniai „Porsche 919“ automobiliai taip pat dalyvaus FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC, World Endurance Championship). Šį čempionatą sudaro aštuonerios lenktynės, pirmosios kurių įvyks balandį Jungtinėje Karalystėje, Silverstono trasoje. 24 valandų Le Mano lenktynės, vyksiančios birželio 14-15 d., bus vienas iš šio čempionato etapų.

REKLAMA
REKLAMA

Vieno hibridinio „Porsche 919“ automobilio ekipažo pagrindinis vairuotojas kiekviename WEC etape bus 33 metų vokietis Timo Bernhardas, kito – 36 metų prancūzas Romainas Dumas. Abu jie yra „Po-rsche“ gamyklos automobilių bandytojai, 2010 m. abu su „Audi“ ekipažu tapo Le Mano lenktynių čempionais. Dar nepriimtas galutinis sprendimas, kurie kiti „Porsche“ bandytojai – 24 metų naujazelandietis Brendonas Hartley, 30-metis šveicaras Neelas Jani, 33 metų vokietis Marcas Liebas ir 37 metų australas Markas Webberis – taip pat sės prie „Porsche 919“ vairo 2014 m. FIA WEC čempionato metu.

REKLAMA

„T. Bernhardas ir R. Dumas pasižymi didele ištvermės lenktynių apskritai ir konkrečiai Le Mano lenk-tynių patirtimi, todėl apsispręsti, kad šie pilotai vairuos mūsų naujuosius hibridinius automobilius, ne-buvo sunku. Visi nekantriai laukiame kovo pabaigos, kai oficialiuose bandomuosiuose važiavimuose Paul Ricardo trasoje pirmąsyk susitiksime su savo konkurentais“ , – sako „Porsche Team“ vadovas Andreasas Seidlas.

REKLAMA
REKLAMA

Hibridinis „Porsche 919“ automobilis buvo sukurtas atitikti aukščiausios Le Mano prototipų kategorijos reikalavimus. Jame sumontuota labai sudėtinga hibridinė važiuoklės sistema, sudaryta iš mažo tūrio keturių cilindrų variklio su turbokompresoriumi, elektrinio motoro, varančio priekinius ratus, ir dviejų energijos atgavimo sistemų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„GTE Pro“ kategorijoje besivaržysiantys „Porsche 911 RSR“ automobiliai buvo peržiūrėti ir atnaujinti prieš paskutines 2013 m. sezono lenktynes. Tarp patobulinimų – modifikuotos aerodinaminės automobilių priekio savybės, platesnis galinis sparnas ir prie šių pakeitimų pritaikyta važiuoklės kinematika. Visa tai lemia geresnį balansą ir automobilio valdymą ilgų nuotolių lenktynėse.

REKLAMA

„2013 m. sezone „911 RSR“ Le Mane iškovota dviguba pergalė įspūdingai įrodė šio automobilio sugebėjimus ilgose distancijose. Patobulinta „911 RSR“ versija sausį triumfavo 24 valandų lenktynėse „Daytona“ trasoje JAV. Tai geras ženklas artėjant šių metų Le Mano lenktynėms“, – sako „Porsche Motorsport“ vadovas Hartmutas Kristenas.

REKLAMA

Inovatyvūs hibridiniai automobiliai „Porsche 919“ Le Mano lenktynėse gavo 14 ir 20 startinius numerius. Pernykščiai pirmų dviejų vietų laureatai „Porsche 911 RSR“ startuos pažymėti 91 ir 92 numeriais.

Le Mano 24 valandų lenktynės yra seniausios pasaulyje ilgų distancijų automobilių lenktynės, organizuojamos jau nuo 1923 m. Jas organizuoja Prancūzijos Vakarų automobilių klubas (pranc. Automobile Club de l'Ouest).  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų