Jau kurį laiką Niurburgringo apylinkėse aptinkami įvairūs „Porsche Taycan“ prototipai, kurie demonstruoja, jog šios bendrovės inžinieriai pluša prie pajėgiausios elektrinio sedano versijos, galinčios pranokti „Tesla Model S Plaid“.
Kad tai nėra eilinis „Tacayn“, galima pasakyti pažvelgus į masyvų galinį spoilerį. Pastarasis sumontuotas ant dar vieno, papildomo, skoningiau atrodančio spoilerio.
Ieškodami daugiau skirtumų tarp standartinio „Taycan“ ir šio prototipo galite užtrukti, tačiau atsižvelgiant į „Porsche“ inžinierių sugebėjimus, didžiausi pokyčiai bus atlikti ten kur plika akimi nesimato: pavaros ir stabdžių sistemose.
„Porsche“, deja, apie būsimą modelį kalba nenoriai. Vis dėlto, neoficialūs šaltiniai skelbia, jog „Taycan GT“ vardu pavadintas modelis bus aprūpintas daugiau nei 1000 arklio galių generuojančia elektrine pavara bei net trimis elektros motorais.
Šiandien pajėgiausia „Porsche Taycan Turbo“ versija leidžia mėgautis 760 arklio galių ir 1048 Nm sukimo momento galia, bei vos 2,8 sekundės trunkančiu sprintu iki 100 km/val.
Tuo tarpu pagrindiniu „Porsche Taycan GT“ konkurente laikoma „Tesla Model S Plaid“ 100 km/val. padalą peržengia vos per 2,1 sekundės ir pasiekia 322 km/val. maksimalų greitį.