Be inovatyvių technologinių sprendimų, koncepcinis „Mission R“ neša ir kitą svarbią žinią – ragina atkreipti dėmesį į tvarumo idėją.
Net 1088 AG turintis, visais keturiais ratais varomas „Porsche Mission R“ nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja vos per 2,5 sekundės, o jo maksimalus greitis siekia 300 km/val. Stojus į dvikovą lenktynių trasoje, „Mission R“ pademonstravo tokį pat rato įveikimo laiką, kaip ir „Porsche 911 GT3 CUP“ modelis.
Dėka naujos kartos technologijos, kai elektros variklis ir automobilio baterija aušinama alyva, „Porsche Mission R“ išlaiko pastovią 680 arklio galių jėgą ilgą laiką, o įkrauti 900 voltų bateriją nuo 5 iki 80 proc. galima vos per 15 minučių.
Be inovatyvių technologinių sprendimų, „Porsche Mission R“ atspindi ir kitas koncerno vertybes. Pirmiausia – siekį tausoti aplinką. Koncepcinio automobilio korpusas pagamintas iš organinio plastiko, kurio pagrindinė sudedamoji dalis yra lino pluoštas. Ši ekologiška medžiaga taip pat panaudota ir kitoms automobilio detalėms pagaminti – priekiniam spoileriui, difuzoriui bei šoniniams slenksčiams išorėje ir durims, sėdynėms bei pertvarai viduje.
Automobilio saugos konstrukcijos bei stogas pagamintas iš itin lengvo anglies pluošto.
„Porsche Mission R“ yra šiek tiek trumpesnis už dabartinę „718 Cayman“ seriją, tačiau pastebimai platesnis – 1990 milimetrų ir žemesnis – vos 1190 milimetrai aukščio.
„Porsche“ prekės ženklas yra vienas tituluočiausių automobilių sporto pasaulyje, o elektirfikacijos kelias į jį prasidėjo dar 2010 metais, kai „Porsche“ prisatė pirmajį hibridinį „911 GT3 R Hybrid“ modelį. Vėliau, nuo 2013 metų, sekė „918 Spyder“ ir „919 Hybrid“ modeliai (2015 m.), o pastarasis „Porsche Mission R“ yra pirmas koncerto žingsnis į pilnai elektra varomų sportinių autobilių pasaulį.
Koncepcinis „Porsche Mission R“ pasaulinei premjerai pasirinko „IAA Mobility“ automobilių parodą Miunchene.