Naująjį modelį pristatantis gamintojas pabrėžia, jog „718 Cayman GT4 Clubsport“ buvo sukurtas atsižvelgiant į „Porsche“ entuziastų pageidavimus.
„718 Cayman GT4 Clubsport“ pirkėjai galės išsirinkti vieną iš dviejų versijų: „Trackday“ ir „Competition“.
„Trackday“ versija bus skirta mėgėjams, entuziastams, kurie karts nuo karto mėgsta sudalyvauti mėgėjiškose autosporto varžybose. Tuo tarpu „Competition“ versija bus skirta automobilių sporto profesionalams, kurie mėgsta išsikelti ambicingus tikslus. Pavyzdžiui, nugalėti 1000 kilometrų lenktynėse.
„Trackday“ versija bus aprūpinta pačiais svarbiausiais saugumo asistentais: „ABS“, „ESC“ ir traukos kontrolėmis, kurios užtikrins, jog vairuotojas padaręs net ir šiurkščią klaidą sugebėtų suvaldyti naujutėlį bolidą.
Pakankamai civilizuota versija kainuos nuo 134 000 eurų.
„Competition“ versija turės gerokai daugiau „žaisliukų“. Pavyzdžiui, reguliuojamus amortizatorius, kuro bako talpa sieks 115 litrų, inžinieriai galės keisti stabdžių balansą priekiniams ir galiniams ratams.
Automobilis taip pat turės iš „911 GT3 R“ pasiskolintą vairą, profesionalią gesinimo sistemą. Šios versijos kaina prasidės nuo 157 000 eurų.
„718 GT4 Clubsport“ bus varomas „Porsche“ entuziastų pamėgtu – 3,8 litro, 6 cilindrų opoziciniu varikliu, išvystančiu 425 arklio galias. Palyginus su prieš tai gaminto modelio jėgaine – tai yra 40 ristūnų daugiau.
Laikantis ilgamečių „Porsche“ tradicijų – automobilis bus varomas galiniais ratais, o riboto praslydimo diferencialas bus suporuotas su 6 laipsnių, dvigubą sankabą turinčia dėže.