Gamintojas oficialiai patvirtino, jog ruošiasi dar apčiuopiamo pavidalo neturinčio modelio gamybą padidinti nuo 20 000 iki 40 000 vienetų per metus.
Šiuo metu yra žinoma, jog pirmasis, pilnavertis „Porsche“ elektromobilis vairuotojus džiugins 600 arklio galių jėgaine bei galimybe su pilnai įkrautais akumuliatoriais įveikti maždaug 500 kilometrų atstumą. Per mažai? Tik ne „Porsche“ vairuotojams, kurie puikiai žino jog, panašų atstumą su pilnu degalų baku jie gali įveikti vairuodami standartinę „911 Carrera“ ar „911 Turbo“.
Gamintojas taip pat atskleidė dar vieną įdomų faktą. Didžioji dalis potencialių „Porsche Taycan“ klientų, palikusių užstatą, vairuoja ne varlę primenantį „Nissan Leaf“ ar milžinišką dūmų uždangą paliekantį pikapą. Didžioji dauguma vairuoja „Tesla“ markės elektromobilį.
Ar tai ženklas, jog „Tesla“ vairuotojams pagaliau atsibodo surinkimo kokybė, kuri yra prastesnė už „Dacia Sandero“ ar gamintojo nesugebėjimas išpildyti savo pažadus? Galbūt. Nepaisant to, akivaizdu, jog „Porsche“ elektromobilis bus gerokai populiaresnis už automanų svajonėmis laikomus „911“ ar „718“.