• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ išviešino techninę informaciją apie savo būsimą flagmaną „Porsche 918 Spyder“. Hibridinis superautomobilis debiutuos rudenį, tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilis bus gaminamas su aktyvios aerodinamikos sistema, visais vairuojamais ratais ir penkiais rėžimais dirbti galinčia 860 a.g. jėgaine. Jėgainės darbo rėžimus bus galima keisti ant vairo esančiu valdikliu. Aktyvūs aerodinaminiai komponentai – tai galinis sparnas ir dugne, prie priekinės automobilio ašies, įkurdinti užsparniai. Visa ši sistema dirba dvejopai – važiuojant ramiau mažina aerodinaminį pasipriešinimą, o skriejant lenktynių rėžimu sukuria prie kelio spaudžiančią jėga.

REKLAMA

Įdomi detalė – „Porsche 918 Spyder“ gavo visų vairuojamų ratų sistemą. Važiuojant ne didesniu kaip 50 kilometrų per valandą greičiu galiniai ratai pasisuka priešinga nei priekiniai ratai kryptimi. Važiuojant greičiau nei 80 kilometrų per valandą greičiu galiniai ratai suka į tą pačią pusę, kur ir priekiniai. Maksimalus galinių ratų pasukimo kampas – 3 laipsnio. Be viso to hibridinis superautomobilis aprūpintas adaptyvia pakaba PASM.

REKLAMA
REKLAMA

Superhibrido jėgainė gali dirbti penkiais rėžimais – „E-Power“, „Hybrid“ „Sport Hybrid“, „Race Hybrid“ ir „Hot Lap“. Pirmuoju rėžimu automobilis naudoja tik elektros energiją, iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėti gali per 7 sek., o maksimalus greitis naudojant vien tik elektros energiją siekia 150 kilometrų per valandą. Naudojant vien elektros energiją galima nuvažiuoti 30 kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Hybrid“ rėžimu vidaus degimo motoras įjungiamas tik kartas, taip siekiama didžiausio taupumo. Na o „Sport Hybrid“ rėžimu benzinis variklis dirba nuolat. Na o „Race Hybrid“ ir „Hot Lap“ leis maksimaliai išnaudoti jėgainės potencialą lenktynių trasoje.

REKLAMA

Automobilio jėgainė – 4,6 litro darbo tūrio 608 a.g. V8, galinius ratus sukantis 115 kW motoras ir priekinę ašį sukantis 95 kW elektros variklis. Itin egzotiškai atrodo ir gamintojo deklaruojamos vidutinės kuro sąnaudos – teigiama, kad šimtui kilometrų kelio šiam automobiliui užteks 3 litrų benzino.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų