Vokietijos Dusiburgo-Eseno universiteto automobilinių tyrimų centras (CAR) atliko įdomų tyrimą – išanalizavo Vokietijos automobilių gamintojų operatyvinį pelną, t.y., suskaičiavo kiek uždirba kompanijai vienas pagamintas automobilis neatskaičius mokesčių.
Akivaizdus lyderis šioje srityje – „Porsche“. Kiekvienas bendrastatistinis nuo konvejerio nuriedėjęs „Porsche“ vokiečių kompanijai uždirbo 16 tūkst. 826 eurus. Tai rekordinis ir sunkiai pajudinamas operatyvinio pelno rodiklis industrijoje.
Na o antroje vietoje atsidūrė „BMW“. Bavarų koncernas nuo kiekvieno automobilio uždirba 4325 eurus. Pagal šį rodiklį Miuncheno kompanija rudeniop aplenkė savo pagrindinius konkurentus. Štai per pastaruosius šešis mėnesius „Audi“ vidutinis operatyvinis pelnas siekė 4242 eurų už automobilį. „Daimler“ čia atrodo kukliau – vienas automobilis kompanijai uždirba 3621 eurą. Tačiau CAR vadovas Ferdinandas Dudenhofferis užsimena, kad „Daimler“ situacija gali pasikeisti labai greitai. Pasak jo, daug ką čia lems naujo „A-class“ modelio pardavimų pradžia, be to „Daimler“ paskutiniu metu optimizavo dalį išlaidų.
Tuo tarpu „Volkswagen“ nuo kiekvieno automobilio uždirba 916 eurų, tačiau įvertinus gamybos kiekius tai nėra blogai. Liūdniau atrodo operatyvinio pelno rodikliai „Opel“ stovykloje, kur kiekvienas automobilis kompanijai atneša 939 eurų nuostolį.