Pažvelgus į nuo 2000-ųjų Palangoje rengiamų 1000 km lenktynių istoriją ir jų nugalėtojus, į akis geriausiai krinta „Porsche“ vardas. Šio Vokietijos gamintojo automobilius vairavę lenktynininkai čia yra nugalėję net 7 kartus. Šiais metais tradiciją pasiruošusi tęsti „General Financing – Autopaslauga“ komanda, kurios garbę gins Benediktas Vanagas, Nemunas Dagilis bei Nerijus Dagilis.
Anot B. Vanago, 1000 km lenktynės ne kartą parodė ne tik šių automobilių greitį, tačiau ir tinkamumą specifinei Palangos trasai:
„Jei pažvelgsime į ankstesnių lenktynių rezultatus, pamatysime, jog „Porsche“ sulaukdavo rimtos konkurencijos iš įvairią techniką naudojusių komandų. Kai kurios jų užfiksavo gerokai greitesnius vieno rato įveikimo laikus. Tačiau ilgų distancijų lenktynės – tai ne tik epizodinis greitis. Labai svarbūs faktoriai yra ir sunaudojamo kuro kiekis ir, žinoma, patikimumas. Be abejonės, gedimai neaplenkė ir „Porsche“. Pernai patys nebaigėme lenktynių dėl visiškai netipinio defekto. Tačiau vertinant apskritai, manome, kad rinkdamiesi automobilį padarėme teisingą sprendimą ir su visa komanda nekantriai laukiame lenktynių“, – kalbėjo B.Vanagas.
Ištikimi automobilių sporto gerbėjai puikiai žino „Porsche 911 GT3 Cup“ vardą. Tačiau jo modifikacijų skaičiuje galima nesunkiai paklysti. Tai natūralu, nes kasmet gamintojas stengiasi vis pagerinti savo produkciją, taikydamas naujausias technologijas siekia kiekviename rate laimėti dar po dalį sekundės, padaryti lenktyninį automobilį dar patikimesniu ir taip toliau.
B.Vanago ir brolių Dagilių komanda šiems metams pasirinko „Porsche 911 GT3 Cup S“. Priešingai nei paprasto „GT3 Cup“, šio modelio bazinė versija yra galingesnis „GT3 RS“ modelis. Komandos automobilis aprūpintas 3.6 darbo tūrio varikliu, išvystančio iki 440 arklio galių bei 430 niutonmetrų. Efektyviai perduoti galią varantiesiems ratams leidžia triguba anglies pluošto sankaba bei akimirksniu pavaras perjungianti šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė. Dėl didesnių ratų arkų ant šio modelio galima sumontuoti platesnes padangas, lenktynių metu užtikrinančių dar didesnį sukibimą su trasa tiek akceleruojant, tiek stabdant, tiek įveikiant posūkius. Priekinių ratų plotis siekia 27 centimetrus, o gale – net 31 centimetrą. Efektyviai sustabdyti prieš posūkį leidžia galingi stabdžiai, kurių diskų diametras siekia atitinkamai 380 mm priekiniams ir 355 mm galiniams ratams. Geras stabdžių darbas ypač svarbus Palangos trasai, kurioje po ilgų tiesiųjų gausu staigių apsisukimų ir greičio gesinimo zonų, įveikiamų antra arba trečia pavara.