Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Elektromobilumas šiandien yra pagrindinė daugumos automobilių bendrovių tema, tačiau pasaulyje yra keletas markių, kurios nenori visko statyti ant vienos kortos.
„Toyota“ yra vienas didžiausių gamintojų pasaulyje, kuris nėra linkęs investuoti tik į elektromobilius ir vietoje to nori pasiūlyti platesnį sprendimų spektrą, kuris leistų pirkėjams pasirinkti tai, ko jie nori patys. Panašų požiūrį į ateitį demonstruoja ir automobilių gamintoja „Porsche“.
Nors Vokietijos gamintojas jau pristatė pirmąjį savo elektromobilį bei planuoja plėsti elektra varomų automobilių gamą, tačiau bendrovės vadovai taip pat ieško kitų alternatyvų. Be sintetinių degalų kūrimo ir gamybos, „Porsche“ taip pat flirtuoja su vandenilio technologijomis.
Automobilių gamintojas pasigyrė atlikęs virtualų bandymą, kurio metu suprojektavo virtualų „Porsche Cayenne“ prototipą, turintį V8 variklį, kuris gali naudoti vandenilį. Virtualių bandymų metu Niurburgringo lenktynių trasoje, automobilis pasiekė 261 km/val. greitį bei žinomą trasą įveikė per 8 minutes ir 20,2 sek.
Bandymų metu „Porsche“ inžinieriai labiausiai džiaugėsi kitu faktu. Kruopščiai parinkti parametrai parodė, jog tokio tipo variklis be didesnių pastangų sugebėtų atitikti numatomą „Euro 7“ taršos standartą. Nors pats variklis būtų brangesnis už analogą, deginantį benziną, tačiau jam nereikėtų brangios išmetamųjų dujų valdymo sistemos.
Nors automobilių gamintojas nesitiki pradėti gaminti vidaus degimo variklio, kuris galėtų deginti vandenilį, tačiau pirmieji bandymai parodė, jog tokia galimybė yra svarstytina.
Šiuo metu „Porsche“ planuoja tęsti vandeniliu varomų vidaus degimo variklių bandymus iki tol, kol jie bus 100% užtikrinti, jog investicijos į tokio tipo motorą atsipirktų bei būtų palankiai sutikti visuomenės ir, be abejonės, didžiausių šios markės entuziastų.
Elektromobilumas šiandien yra pagrindinė daugumos automobilių bendrovių tema, tačiau pasaulyje yra keletas markių, kurios nenori visko statyti ant vienos kortos.
„Toyota“ yra vienas didžiausių gamintojų pasaulyje, kuris nėra linkęs investuoti tik į elektromobilius ir vietoje to nori pasiūlyti platesnį sprendimų spektrą, kuris leistų pirkėjams pasirinkti tai, ko jie nori patys. Panašų požiūrį į ateitį demonstruoja ir automobilių gamintoja „Porsche“.
Nors Vokietijos gamintojas jau pristatė pirmąjį savo elektromobilį bei planuoja plėsti elektra varomų automobilių gamą, tačiau bendrovės vadovai taip pat ieško kitų alternatyvų. Be sintetinių degalų kūrimo ir gamybos, „Porsche“ taip pat flirtuoja su vandenilio technologijomis.
Automobilių gamintojas pasigyrė atlikęs virtualų bandymą, kurio metu suprojektavo virtualų „Porsche Cayenne“ prototipą, turintį V8 variklį, kuris gali naudoti vandenilį. Virtualių bandymų metu Niurburgringo lenktynių trasoje, automobilis pasiekė 261 km/val. greitį bei žinomą trasą įveikė per 8 minutes ir 20,2 sek.
Bandymų metu „Porsche“ inžinieriai labiausiai džiaugėsi kitu faktu. Kruopščiai parinkti parametrai parodė, jog tokio tipo variklis be didesnių pastangų sugebėtų atitikti numatomą „Euro 7“ taršos standartą. Nors pats variklis būtų brangesnis už analogą, deginantį benziną, tačiau jam nereikėtų brangios išmetamųjų dujų valdymo sistemos.
Nors automobilių gamintojas nesitiki pradėti gaminti vidaus degimo variklio, kuris galėtų deginti vandenilį, tačiau pirmieji bandymai parodė, jog tokia galimybė yra svarstytina.
Šiuo metu „Porsche“ planuoja tęsti vandeniliu varomų vidaus degimo variklių bandymus iki tol, kol jie bus 100% užtikrinti, jog investicijos į tokio tipo motorą atsipirktų bei būtų palankiai sutikti visuomenės ir, be abejonės, didžiausių šios markės entuziastų.