Tai – „718 Cayman GTS“ ir „718 Boxster GTS“. Modeliai, kurie pakeis „GTS“ versijas, turėjusias itin pajėgų, bet labai blankų keturių cilindrų variklį su turbina.
Nuo šiol „GTS“ versijoje atrasime 4 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų motorą, gebantį išvystyti 400 arklio galių. Iš tiesų, tai yra visiškai tas pats variklis, kurį „Porsche“ inžinieriai neperseniausiai montuodavo į „718 Spyder“ ir „718 Cayman GT4“ versijas, sulaukusias gausybės liaupsių iš užkietėjusių „Porsche“ entuziastų.
Tai reiškia, jog šis galiūnas be didesnių problemų galės pasiekti 7800 sūkių ribą, tad jeigu mėgstate klausytis variklio skleidžiamų melodijų, o ne murmančių pseudo reperių, šis variklis kaip reikiant sugebės patenkinti jūsų poreikius.
„Porsche“ taip pat teigia, jog į naująsias „GTS“ versijas montuojamas variklis turės keletą papildomų priedų, kurie padidina variklio efektyvumą, sumažina CO2 emisijas ir, jeigu jums tai svarbu, vidutines kuro sąnaudas.
Pavyzdžiui, šiame variklyje atrasime technologiją, kuri važiuojant tolygiu greičiu ir varikliui dirbant žemais sūkiais, ji išjungs vieną arba du cilindrus. Taip pat verta paminėti, jog šis motoras taip pat naudoja dyzeliniuose varikliuose paplitusius „Piezo“ tipo purkštukus. Jie buvo sumontuoti dėl tos pačios kaip ir cilindrus atjungianti technologija – siekiant pasiekti maksimalų vidaus degimo variklio efektyvumą.
Kadangi „GTS“ versija yra skirta tyrą vairavimo malonumą vertinantiems vairuotojams, atmosferinį motorą turintys „718“ modeliai taip pat bus poruojami tik su mechanine pavarų dėže. Valio!
Nepriklausomai nuo pasirinkto kėbulo, naujosios „GTS“ versijos iki 100 km/val. sugebės įsibėgėti per 4,5 sekundės ir, išlėkus į apribojimų neturintį autobaną, pasieks maksimalų 293 km/val. greitį. Tik vargu ar norėsite tai daryti su nuleistu stogu „Boxster“ modelyje.
Iš gamyklos „GTS“ versijos išriedės turėdamos riboto praslydimo diferencialą, daugelio „Porsche“ entuziastų mylimą „Porsche Active Suspension Managment“ opciją, kurios dėka „Boxster“ ir „Cayman“ tupi 20 milimetrų arčiau žemės. Jeigu to jums bus negana – ne problema. „Porsche“ siūlys už atitinkamą mokestį užsisakyti opciją, kuri leis automobilių pakaba pažeminti dar 10 milimetrų.
Bent jau Vokietijoje, kupė kėbulą turinti „718 Cayman GTS“ versija kainuos nuo 81 926 eurų. Tuo tarpu „Boxster GTS“ kainuos nuo 83 949 eurų.