Praėjusį šeštadienį „Nemuno žiedą“ okupavo vienas aktyviausių automobilių klubų Lietuvoje. „Lietuvos Porsche“ klubas „Nemuno žiede“ surengė ne sezono atidarymo renginį, bet smagų pasibuvimą bendraminčių būryje, kurie turi vieną ir tą pačią silpnybę - „Porsche“ markės kūrinius.
Kadangi „Lietuvos Porsche“ klubas glaudžiai bendradarbiauja su oficialiais šios markės atstovais, į renginį atvyko ir šios markės specialistas, ambasadorius ir talentingas lenktynininkas - Robertas Kupčikas, kuris su savimi atsivežė ir du kompaktiškiausius „Porsche“ modelius - „718 Cayman“ ir „718 Boxster“.
„Porsche“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris per pastarąjį dešimtmetį sparčiai praplėtė modelių gamą. Joje atsirado „Cayenne“ visureigis, patogus iri puikiai valdomas „Panamera“ sedanas. Neseniai „Porsche“ šeimą papildė kompaktiškas „Macan“, kuris sparčiai populiarėja ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.
Pažvelgus į „Lietuvos Porsche“ klubo narių automobilių parką, susidaro įspūdis, jog šios markės gaminius mėgstantys entuziastai labiausiai mėgsta seniausią „Porsche“ modelį - „Porsche 911“. Vizitine kortele tapęs automobilis, kuris iki šiol laikomas sportiškų modelių etalonu.
Tarp skirtingų „Porsche 911“ modifikacijų, klubo narių rankose buvo rakteliai nuo keletos ypatingų „911“ modifikacijų. Viena iš jų - „Porsche 911 GT3“, kuri laikoma pačia pajėgiausia, didžiausią vairavimo malonumą teikianti „911“ modelio versija.
Kalbant apie išskirtines, ribotos laidos „Porsche“ modelius, didžiausią šauktuką reikėtų pridėti prie „Porsche Boxster Spyder“. 80 kilogramų lengvesnis už „Boxster S“, aprūpintas itin lengvais 19 colių ratlankiais, standesne pakaba ir kas be ko - galingesniu varikliu. Šešių cilindrų „Boxer“ motoras šiame modelyje išvysto net 324 arklio galias ir 370 Nm sukimo momentą. Vienas iš nedaugelio tokių modelių apsilankė ir šeštadienį vykusiame „Lietuvos Porsche“ klubo surengtame renginyje.
Susitikimo dalyvių sąraše taip pat buvo dar vienas „911“ modelių hierachijos viršūnėje esantis „Porsche 911 Turbo S“ kabrioletas. Net ir turėdamas nuleidžiamą stogą, 560 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentas neleis užmiršti, jog tai grynakraujis „Porsche 911“.