Lenktyninių automobilių pagalbininkas
„Porsche“ yra ne tik sportiškų automobilių gamintoja, bet ir aktyvus narys automobilių sporto arenoje. Nors dauguma pergalių buvo iškovota žiedinėse lenktynėse, tačiau „Porsche“ ne vieną kartą sugebėjo įrodyti, jog sugeba laimėti ilgus ir sudėtingus ralio maratonus.
Žiniasklaidos akiratyje atsidūręs „Porsche 959“ ralio bolidas sužavėjo ne tik kolegas iš kitų komandų, bet ir viso pasaulio entuziastus. Tačiau juk „Porsche 959“ vienas neįveiks ilgo ralio maratono, reikia pagalvoti ir apie inžinierius ir likusią komandą.
Ieškodami tinkamo automobilio, keliems „Porsche“ inžinieriams kilo netikėta mintis - savo reikmėms pritaikyti „Volkswagen“ mikroautobusą, kuris būtų pakankamai greitas ir galėtų neatsilikti nuo „Porsche 959“ ralio bolido.
Retenybė
„Porsche B32“ kūrimo darbai prasidėjo 1983 metais. Iš pradžių „Porsche“ paskerdė keletą „Volkswagen“ autobusiukų ir bandė sugalvoti kaip įkomponuoti įvairiausius komponentus.
„B32“ versijų būta įvairiausių, tačiau galutinis variantas turėjo gale sumontuotą 3.2 litro, 6 cilindrų benzininį variklį iš „Porsche 911 Carrera“. 231 arklio galią išvystantis motoras leisdavo automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 8 sekundes ir pasiekti 185 km/val. maksimalų greitį.
„Porsche B32“ taip pat buvo aprūpintas „Porsche 911“ stabdžių diskais, specialiais pakabos komponentais, kurie galėtų atlaikyti stiprius šuolius. Pavarų dėžė, vairo mechanizmas buvo paimti iš „911 SC“.
Tuo tarpu automobilio interjeras atrodė kaip pati prabangiausia to meto „Volkswagen“ mikroautobuso versija. Išlankstomas stalas ir įvairiomis kryptimis besisukiojančios kėdės anuomet palikdavo neišdildomą įspūdį.
„Porsche“ iš viso pagamino 15 šio modelio vienetų. Iš jų net 4 buvo „B32“ prototipai.