Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Porsche“ klientams visame pasaulyje pristatė 68426 automobilius – 5 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais. Tuo tarpu Vilniaus „Porsche“ centre netgi fiksuotas beveik 2 proc. pardavimų augimas.
Kai kuriuose pasaulio regionuose, įskaitant Kiniją, atsinaujinęs koronavirusas ir tebesitęsiantys tiekimo bei logistikos iššūkiai sukėlė nemenkų išbandymų, tačiau „Porsche“ automobilių paklausa pasaulyje nemažėja.
Įvairialypiai iššūkiai, su kuriais sportinių automobilių gamintojui teko susidurti skirtinguose regionuose, nevienodai atsispindėjo automobilių pardavimuose. Europoje pirmąjį ketvirtį „Porsche“ pardavė 22791 automobilį – tai 18 proc. daugiau nei tokiu pat metu praėjusiais metais, nors ir pernai rezultatai buvo įspūdingi (19389 automobiliai). Pardavimai augo ir koncerno namų rinkoje – Vokietijoje, kur pirmąjį ketvirtį parduoti 6925 automobiliai, t.y., 16 proc. daugiau nei praėjusių metų pradžioje. Kinijoje, kuri yra didžiausia „
Porsche“ rinka, rezultatams įtakos turėjo su atsinaujinusiu koronaviruso protrūkiu siejamas „Porsche“ centrų uždarymas ir logistikos iššūkiai, tad pardavimai smuko 20 proc., ten sportinių automobilių gamintojas pardavė 17685 automobilius. Tuo tarpu JAV, nepaisant to, kad nemažai automobilių gamintojų susidūrė su tiekimo ir tranzito iššūkiais, „Porsche“ ten pardavė 13042 automobilius o tai prilygsta geriausiam rezultatui, pasiektam šioje rinkoje praėjusių metų pirmąjį ketvirtį.
Vilniaus „Porsche“ centras per pirmuosius tris šių metų mėnesius pardavė 96 automobilius – tai yra beveik 2 proc. daugiau nei tokiu pat metu pernai. Kaip ir visame pasaulyje, taip ir Lietuvoje itin populiarūs išlieka visureigiai – „
Cayenne“ ir „
Macan“. Šalia visureigių į populiariausių Lietuvoje gretas rikiuojasi ir sportiniai elektromobiliai „Porsche Taycan“, per pirmąjį metų ketvirtį pirkėjai įsigijo 29 šio modelio automobilius, o tai beveik 2,5 karto daugiau nei praėjusiais metais. Tai rodo, kad naujų automobilių pirkėjai vis drąsiau renkasi elektrinius automobilius.
„Šį faktą patvirtina ir rinkos tendencijos, nes elektrinių automobilių pardavimai Lietuvoje per pastaruosius metus pastebimai išaugo. „Porsche Taycan“ užėmė aiškią sportinių elektromobilių nišą Lietuvos ir pasaulio rinkoje bei užsitarnavo pirkėjų pasitikėjimą. Šio modelio pardavimų augimą lėmė ir išsiplėtusi „Taycan“ modifikacijų gama. Šiuo metu galime pasiūlyti net 14 modifikacijų „Taycan“, o tai leidžia atliepti įvairius mūsų klientų poreikius. Viliamės, kad neseniai pristatytos „Taycan GTS“ modifikacijos patenkins pirkėjų, kurie sportinių elektromobilių rinkoje dar nebuvo radę juos tenkinančio pasirinkimo, poreikius“, – sakė Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Anot centro vadovės, nors tiekimo iššūkiai neabejotinai turi įtakos pardavimams, tačiau su gamintoju suderinti gamybos planai artimiausiais mėnesiais ir susitarimas, kad automobiliai bus gaminami prioriteto tvarka padės užtikrinti greitesnius automobilių pristatymo terminus jų laukiantiems.
Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Porsche“ klientams visame pasaulyje pristatė 68426 automobilius – 5 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais. Tuo tarpu Vilniaus „Porsche“ centre netgi fiksuotas beveik 2 proc. pardavimų augimas.
Kai kuriuose pasaulio regionuose, įskaitant Kiniją, atsinaujinęs koronavirusas ir tebesitęsiantys tiekimo bei logistikos iššūkiai sukėlė nemenkų išbandymų, tačiau „Porsche“ automobilių paklausa pasaulyje nemažėja.
Įvairialypiai iššūkiai, su kuriais sportinių automobilių gamintojui teko susidurti skirtinguose regionuose, nevienodai atsispindėjo automobilių pardavimuose. Europoje pirmąjį ketvirtį „Porsche“ pardavė 22791 automobilį – tai 18 proc. daugiau nei tokiu pat metu praėjusiais metais, nors ir pernai rezultatai buvo įspūdingi (19389 automobiliai). Pardavimai augo ir koncerno namų rinkoje – Vokietijoje, kur pirmąjį ketvirtį parduoti 6925 automobiliai, t.y., 16 proc. daugiau nei praėjusių metų pradžioje. Kinijoje, kuri yra didžiausia „
Porsche“ rinka, rezultatams įtakos turėjo su atsinaujinusiu koronaviruso protrūkiu siejamas „Porsche“ centrų uždarymas ir logistikos iššūkiai, tad pardavimai smuko 20 proc., ten sportinių automobilių gamintojas pardavė 17685 automobilius. Tuo tarpu JAV, nepaisant to, kad nemažai automobilių gamintojų susidūrė su tiekimo ir tranzito iššūkiais, „Porsche“ ten pardavė 13042 automobilius o tai prilygsta geriausiam rezultatui, pasiektam šioje rinkoje praėjusių metų pirmąjį ketvirtį.
Vilniaus „Porsche“ centras per pirmuosius tris šių metų mėnesius pardavė 96 automobilius – tai yra beveik 2 proc. daugiau nei tokiu pat metu pernai. Kaip ir visame pasaulyje, taip ir Lietuvoje itin populiarūs išlieka visureigiai – „
Cayenne“ ir „
Macan“. Šalia visureigių į populiariausių Lietuvoje gretas rikiuojasi ir sportiniai elektromobiliai „Porsche Taycan“, per pirmąjį metų ketvirtį pirkėjai įsigijo 29 šio modelio automobilius, o tai beveik 2,5 karto daugiau nei praėjusiais metais. Tai rodo, kad naujų automobilių pirkėjai vis drąsiau renkasi elektrinius automobilius.
„Šį faktą patvirtina ir rinkos tendencijos, nes elektrinių automobilių pardavimai Lietuvoje per pastaruosius metus pastebimai išaugo. „Porsche Taycan“ užėmė aiškią sportinių elektromobilių nišą Lietuvos ir pasaulio rinkoje bei užsitarnavo pirkėjų pasitikėjimą. Šio modelio pardavimų augimą lėmė ir išsiplėtusi „Taycan“ modifikacijų gama. Šiuo metu galime pasiūlyti net 14 modifikacijų „Taycan“, o tai leidžia atliepti įvairius mūsų klientų poreikius. Viliamės, kad neseniai pristatytos „Taycan GTS“ modifikacijos patenkins pirkėjų, kurie sportinių elektromobilių rinkoje dar nebuvo radę juos tenkinančio pasirinkimo, poreikius“, – sakė Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Anot centro vadovės, nors tiekimo iššūkiai neabejotinai turi įtakos pardavimams, tačiau su gamintoju suderinti gamybos planai artimiausiais mėnesiais ir susitarimas, kad automobiliai bus gaminami prioriteto tvarka padės užtikrinti greitesnius automobilių pristatymo terminus jų laukiantiems.