Hibridinis automobilis turi 4.6 litro, V formos, aštuonių cilindrų agregatą išvystantį 599 arklio galias. Tuo tarpu du elektriniai motoriukai išvysto net 282 arklio galias. „Porsche“ teigia, jog šis tandemas leido automobiliui Nurburgringą įveikti per šešias minutes ir 57 sekundes.
Pasak kompanijos atstovų, hibridinė jėgainė leidžia sutaupyti nežmoniškai daug kuro. Jeigu norite egzotiško superautomobilio, kuris suvartotų sąlyginai mažai kuro - naujasis „Porsche“ yra kaip tik jums. Vokiečiai teigia, jog miesto sąlygomis automobilis suvartos TIK 3.5 litro degalų šimtui kilometrų. Neįtikėtina? Tikrai taip.
Automobilis turi tris režimus : „Sport“, „Normal“ ir „EV“. Įsijungus „EV“ režimą, automobilio ratus suks tik elektriniai motoriukai, kurie leis nuvažiuoti maždaug trisdešimt kilometrų. Tuo tarpu naudojant įprastą vidaus degimo variklį, galėsite nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų ir pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.
Vokiečiai prie šio projekto plušo ne du ir ne tris metus. „Porsche“ teigia, jog šį projektą pradėjo dar 2004 metais, iškart kai tik buvo pradėta „Carrera GT“ gamyba.
„Mid-Engine“ komponuotės „918 Spyder“ turės du labai aršius konkurentus iš Italijos ir D.Britanijos. D.Britaniją atstovaus „McLaren P1“, kuris sieks pakartoti „F1“ modelio sėkmę. Tuo tarpu Italijos garbę gins „Ferrari“, kuri taip pat į serijinei gamybai paruoštą automobilį montuos hibridinę jėgainę.
„918 Spyder“ yra kiekvieno inžinieriaus svajonė, tačiau ši svajonė turi kainą. Naujasis hibridinis „Porsche“ superautomobilis kainuos net 2.16 milijono litų.
Pamiršome paminėti patį svarbiausią faktą. Nuo 0 iki 100 km/val. naujasis „Porsche 918 Spyder“ įsibėgės per 3 sekundes.
Galerija :