• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu „Porsche“ galėtų sau tai leisti, šios kompanijos modelių gamoje būtų tik vienas modelis - „911“. Kadangi toks kompanijos modelis labai greitai pražudytų „Porsche“, retkarčiais reikia priimti kompromisą, kuris nepatiks ištikimiausiems markės gerbėjams, tačiau padės pagerinti finansinę situaciją. „Porsche 914“ yra puikus to pavyzdys.
„Porsche“ daugelį metų artimai bendradarbiavo su „Volkswagen“. Sportiškų automobilių gamintojas penktame ir šeštame dešimtmetyje gamino daugybę komponentų „Volkswagen“ kompanijai. Daugelį metų bendradarbiavusios kompanijos anksčiau ar vėliau turėjo prieiti liepto galą ir pradėti dirbti savarankiškai.
„Porsche 914“ buvo paskutinis abiejų kompanijų projektas, kuris atrišo rankas „Porsche“ ir leido dirbti ne tik su „Volkwagen“, bet ir su kitais gamintojais. Tuo tarpu „Volkswagen“ pasitelkusi „Porsche“ specialistus gavo puikų automobilį, kuris pakeitė „Karmann Ghia“.
„Porsche 914“ buvo labai pelningas ir sėkmingas projektas. Žymiai pigesnis, tačiau tikrai ne prastesnis „Porsche“ modelis vos per kelis metus tapo populiariausiu kompanijos modeliu. Per septynerius gamybos metus „Porsche“ pagamino daugiau kaip 118 tūkst. modelio vienetų.
4 transformacijos
Apie „Porsche 914“ galima kalbėti ir kalbėti, tačiau tada vargu ar liks laiko štai šiam projektui, kuris per pastaruosius 12 metų savo veidą pakeitė net keturis kartus.
Nors iš pradžių automobilio šeimininkas apsiribojo tik kukliomis modifikacijomis, tačiau augant apetitui, keitėsi ne tik automobilio išvaizda, bet ir jo viduriai.

Jeigu „Porsche“ galėtų sau tai leisti, šios kompanijos modelių gamoje būtų tik vienas modelis - „911“. Kadangi toks kompanijos modelis labai greitai pražudytų „Porsche“, retkarčiais reikia priimti kompromisą, kuris nepatiks ištikimiausiems markės gerbėjams, tačiau padės pagerinti finansinę situaciją. „Porsche 914“ yra puikus to pavyzdys.
„Porsche“ daugelį metų artimai bendradarbiavo su „Volkswagen“. Sportiškų automobilių gamintojas penktame ir šeštame dešimtmetyje gamino daugybę komponentų „Volkswagen“ kompanijai. Daugelį metų bendradarbiavusios kompanijos anksčiau ar vėliau turėjo prieiti liepto galą ir pradėti dirbti savarankiškai.
„Porsche 914“ buvo paskutinis abiejų kompanijų projektas, kuris atrišo rankas „Porsche“ ir leido dirbti ne tik su „Volkwagen“, bet ir su kitais gamintojais. Tuo tarpu „Volkswagen“ pasitelkusi „Porsche“ specialistus gavo puikų automobilį, kuris pakeitė „Karmann Ghia“.
„Porsche 914“ buvo labai pelningas ir sėkmingas projektas. Žymiai pigesnis, tačiau tikrai ne prastesnis „Porsche“ modelis vos per kelis metus tapo populiariausiu kompanijos modeliu. Per septynerius gamybos metus „Porsche“ pagamino daugiau kaip 118 tūkst. modelio vienetų.
4 transformacijos
Apie „Porsche 914“ galima kalbėti ir kalbėti, tačiau tada vargu ar liks laiko štai šiam projektui, kuris per pastaruosius 12 metų savo veidą pakeitė net keturis kartus.
Nors iš pradžių automobilio šeimininkas apsiribojo tik kukliomis modifikacijomis, tačiau augant apetitui, keitėsi ne tik automobilio išvaizda, bet ir jo viduriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

bmw-328i-models-test-out-the-difference-between-all-season-and-winter-tires-video-89316_1


Tai nėra pirmas „Porsche 914“ egzempliorius, kuris atsidūrė Chriso garaže. Anksčiau jis turėjo 1972 metų gamybos kabrioletą, tačiau į jį buvo sumontavęs 2,4 litro, 4 cilindrų benzininį variklį, saugos lankus ir dar keletą kosmetinių patobulinimų.
Kai į galvą šovė mintis pradėti visiškai naują projektą, vyras pardavė savo mylimą „Porsche 914“ ir nusipirko kitą „Porsche 914“. Šis buvo pagamintas 1974 metais ir buvo visiškai standartinis.

REKLAMA

1-31


Chrisas norėjo turėti ne tik puikiai subalansuotą, išvaizdų ir kasdieninėms reikmėms tinkamą automobilį. Jis turėjo puikiai elgtis kelyje ir lenktynių trasoje, todėl nenuostabu, jog šiame „Porsche“ atsirado saugos lankai.

1-4-580x773


Tuomet iš stiklo pluošto buvo pagaminti buferiai, sumontuota nauja išmetimo sistema, įdėtas naujas vairas, galingesni stabdžiai, storesnis torsionas, standesnės spyruoklės. Tokių modifikacijų užteko keliems mėnesiams.

REKLAMA
REKLAMA

1-4-580x773


1-31


bmw-328i-models-test-out-the-difference-between-all-season-and-winter-tires-video-89316_1


Po maždaug 5 mėnesių atsirado alkis galingesniam varikliui. Chrisas nusprendė, jog jo poreikius turėtų patenkinti 2,2 litro, 6 cilindrų benzininis variklis. Šiek tiek modifikuotas ir optimizuotas, 6 cilindrų variklis privertė kompaktišką kabrioletą skristi.

1-4-580x773


914R at Streets of Willow


Padidėjusi galia išsprendė vieną problemą, tačiau atsirado kita. Dėl siaurų padangų, automobiliui posūkiuose trūko sukibimo su keliu. Kaip tai išspręsti? Žinoma, praplatinti sparnus ir pasiruošti dar vienam variklio keitimui. Šį kartą buvo pasirinktas 6 cilindrų, 2,7 litro motoras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1-4-580x773


914R is painted


Kol Chrisas laukė kada pasirodys reikiamos variklio detalės, jis nusprendė nieko nelaukti ir sumontuoti „Bilstein“ amortizatorius, „Smart Racing“ stabilizatorių, „Carrera“ suportus.

1024


Laikui bėgant, Chrisas kelis kartus keitė pakabos komponentus ir konfigūracija. Taip pat keitėsi padangų ir ratlankių išmatavimai. Dabartinė automobilio konfigūracija leidžia Chrisui legendinę Laguna Seca lenktynių trasą įveikti per 1:24.5.
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų