Tai nėra pirmas „Porsche 914“ egzempliorius, kuris atsidūrė Chriso garaže. Anksčiau jis turėjo 1972 metų gamybos kabrioletą, tačiau į jį buvo sumontavęs 2,4 litro, 4 cilindrų benzininį variklį, saugos lankus ir dar keletą kosmetinių patobulinimų.
Kai į galvą šovė mintis pradėti visiškai naują projektą, vyras pardavė savo mylimą „Porsche 914“ ir nusipirko kitą „Porsche 914“. Šis buvo pagamintas 1974 metais ir buvo visiškai standartinis.
Chrisas norėjo turėti ne tik puikiai subalansuotą, išvaizdų ir kasdieninėms reikmėms tinkamą automobilį. Jis turėjo puikiai elgtis kelyje ir lenktynių trasoje, todėl nenuostabu, jog šiame „Porsche“ atsirado saugos lankai.
Tuomet iš stiklo pluošto buvo pagaminti buferiai, sumontuota nauja išmetimo sistema, įdėtas naujas vairas, galingesni stabdžiai, storesnis torsionas, standesnės spyruoklės. Tokių modifikacijų užteko keliems mėnesiams.
Po maždaug 5 mėnesių atsirado alkis galingesniam varikliui. Chrisas nusprendė, jog jo poreikius turėtų patenkinti 2,2 litro, 6 cilindrų benzininis variklis. Šiek tiek modifikuotas ir optimizuotas, 6 cilindrų variklis privertė kompaktišką kabrioletą skristi.
Padidėjusi galia išsprendė vieną problemą, tačiau atsirado kita. Dėl siaurų padangų, automobiliui posūkiuose trūko sukibimo su keliu. Kaip tai išspręsti? Žinoma, praplatinti sparnus ir pasiruošti dar vienam variklio keitimui. Šį kartą buvo pasirinktas 6 cilindrų, 2,7 litro motoras.
Kol Chrisas laukė kada pasirodys reikiamos variklio detalės, jis nusprendė nieko nelaukti ir sumontuoti „Bilstein“ amortizatorius, „Smart Racing“ stabilizatorių, „Carrera“ suportus.
Laikui bėgant, Chrisas kelis kartus keitė pakabos komponentus ir konfigūracija. Taip pat keitėsi padangų ir ratlankių išmatavimai. Dabartinė automobilio konfigūracija leidžia Chrisui legendinę Laguna Seca lenktynių trasą įveikti per 1:24.5.