• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atslūgus kalėdinės prekybos karštligei, „Topo centras“ džiaugiasi šventiniu pirkėjų aktyvumu ir pateikia populiariausių kalėdinių pirkinių sąrašą. 

Atslūgus kalėdinės prekybos karštligei, „Topo centras“ džiaugiasi šventiniu pirkėjų aktyvumu ir pateikia populiariausių kalėdinių pirkinių sąrašą. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aukščiausią „Topo centro“ sudaryto kalėdinių pirkinių sąrašo poziciją šiais metais užėmė televizoriai. Tai dar kartą patvirtino kelių pastarųjų metų patirtį, jog lietuviai kalėdiniu laikotarpiu linkę atnaujinti savo namus bei buitį.

REKLAMA

Kitas ne ką mažiau populiarus pirkinys šiuo šventiniu laikotarpiu buvo išmanusis mobilusis telefonas – žmonės mielai rinkosi išmaniuosius prietaisus, kuriais švenčių proga ketino pradžiuginti save ar artimuosius.

Trečiasis pagal populiarumą pirkinys - kompiuteris. Tiek nešiojamus, tiek planšetinius kompiuterius dažniausiai dovanai rinko tėvai ketindami Kalėdų proga pradžiuginti savo atžalas.

REKLAMA
REKLAMA

„Didelio dėmesio šiais metais sulaukė ir fototechnika, pirkėjai dovanoms rinkosi skaitmeninius fotoaparatus. Greičiausiai tokius pardavimus įtakojo itin patrauklūs kalėdiniai pasiūlymai“, - sako „Topo grupės“ viešųjų ryšių projektų vadovė Eglė Žemaitienė.

Tradiciškai pirkėjų dėmesio sulaukė ir smulkūs buities prietaisai – asmens higienos priežiūros priemonės bei virtuvės prietaisai. Pastarieji ne vienerius metus iš eilės patenka tarp populiariausiųjų, juos renkasi praktiški pirkėjai, kurie linkę dovanoti ir patys norėtų gauti prietaisus, skirtus kasdieniam naudojimui.

„Topo centro“ kalėdinės prekybos rezultatai patvirtino nepriklausomų ekspertų „OMD“ atlikto kalėdinio pirkimo įpročių tyrimo duomenis. Tyrimas parodė, kad Lietuvos pirkėjai linkę dovanų idėjų bei informacijos apie jas ieškoti internetinėse svetainėse, elektroniniuose prekybos centrų kataloguose, tačiau dovanas perka mažmeninio tinklo parduotuvėse. 77 proc. apklaustųjų dovanų ieško ir perka parduotuvėse, 38,1 proc. – informacijos ieško internete, o vėliau perka parduotuvėse

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų