Populiariausias klausimas energetikams - kaip taikiai susitarti dėl įsiskolinimų už komunalines paslaugas grąžinimo, - teigia bendrovės "Klaipėdos energija" Klientų informavimo ir konsultavimo centras.
Devynis mėnesius dirbantis centralizuotos šilumos tiekimo bendrovės "Klaipėdos energija" Klientų informavimo ir konsultavimo centras trumpuoju telefonu 1333 jau sulaukė per 6000 uostamiesčio gyventojų skambučių.
Pasak AB "Klaipėdos energija" Šilumos tiekimo ir pardavimo departamento direktoriaus Leonardo Jokubausko, šildymo sezono metu konsultavimo centras sulaukia 30-50 skambučių per dieną.
Vienas populiariausių klientų klausimų - kaip galima taikiai susitarti dėl įsiskolinimų už suteiktas paslaugas grąžinimo. Šiuo klausimu per dieną kreipiasi apie dvi dešimtis gyventojų.
Dar apie dešimt klientų per dieną teiraujasi, kaip tinkamai parengti dokumentus, kad būtų mokamos kompensacijos už šildymą.
Klientų informavimo ir konsultavimo centre dirba penki žmonės, prie telefonų nuolat dirba trys įmonės specialistai. Jie konsultuoja interesantus, besikreipiančius dėl mokesčių skaičiavimo tvarkos, kompensacijų skaičiavimo ar techniniais klausimais.Trumpasis telefonas dirba visą parą. Ne darbo valandomis klientų paklausimai yra registruojami ir į juos atsakoma kitą darbo dieną.
"Pastebime, kad skambučių skaičius per paskutinius kelis mėnesius nedidėja, o tai reiškia, kad bendravimo su klientais bei mūsų teikiamų paslaugų kokybė gerėja", - neabejoja L. Jokubauskas.
Šilumos kaina Klaipėdoje yra viena mažiausių Lietuvoje - 10,47 cento už kilovatvalandę be PVM.
ELTA