TV projektų populiarumo vertinimas visuomet sukelia daug diskusijų. Socialinė žiniasklaida – puiki vieta diskusijoms apie TV projektus. UAB „Mediaskopas“ atliktas socmedijos tyrimas bei palyginimas su tradicine žiniasklaida atskleidė, jog žmonės virtualioje erdvėje diskutuoja ne tik apie tuos projektus, kurie buvo labiausiai viešinti tradicinėje žiniasklaidoje ar puikavosi reitingų viršūnėje.
Spaudoje ir interneto naujienų portaluose per keturis šių metų mėnesius (2011 m. sausį - balandį) buvo užfiksuotas 13181 televizijos projektų paminėjimas, socialinėje medijoje - TV projektai buvo minimi - 3065 pranešimuose. Nepaisant ženklaus paminėjimų tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidose skirtumo, socialinėje erdvėje išsakyta „gyva“ nuomonė dažnai yra svarbesnė vertinant projekto sėkmę.
TV projektų, sulaukusių didžiausio dėmesio socialiniuose tinkluose, varžybas nenuginčijamai laimėjo TV3 „Auksinių svogūnų 2011“ apdovanojimai ir laida „Paskutinė instancija“. Socialiniuose tinkluose visą mėnesį virė diskusijos apie situacijos nevaldymą tiesioginiame eteryje. Tuo tarpu tradicinėje žiniasklaidoje, daugiausia susidomėjimo sulaukė muzikiniai projektai „Žvaigždžių duetai“ ir „Chorų karai“.
Socialinėje medijoje vyrauja „supermamos“ bei keli pagrindiniai tinklaraštininkai, kurie daug dėmesio skiria televizijai; kituose šaltiniuose užfiksuoti tik pavieniai paminėjimai. „Supermamų“ diskusijos bei paminėjimai tinklaraštyje uagadugu.lt sudaro daugiau nei 80 proc. visų TV projektų paminėjimų.
„Tyrimas įrodė, kad daugiausiai žmonių dėmesio nebūtinai susilauks tie projektai, kurie buvo aktyviausiai viešinti tradicinės žiniasklaidos priemonėse. Žmonės „gyvai“ aptarinės tuos, kurie yra jiems aktualūs. Žinant, kad žmonių nuomonė – galinga jėga, ir kad ji ypač svarbi televizijos projektų prodiuseriams neabejotinai vertėtų įsiklausyti į žiūrovų nuomonę ir projektus vertinti ne tik pagal reitingus“, - teigia Akvilė Katilienė, UAB „Mediaskopas“ Analizės skyriaus vadovė.