Kaip ir visi automobiliai, taip ir šis „Nissan Laurel“ kadaise atrodė kaip blanki, aštrius kampus turinti dėžutė. Tačiau viskas labai greitai pasikeitė, kai Jamie'is su keletos draugų pagalba sumontavo trumpesnes spyruokles ir šiek tiek mandresnius ratlankius. Tokių pakeitimų laikinai užteko...
Spyruoklės ir standartiniai amortizatoriai privalėjo iškeliauti. Juos pakeitė visiškai nauji „HSD“ firmos reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Jamie'is tikėjosi, kad coilover'iai pavers šį „Nissan“ tikra taburete su kuria neįmanoma važiuoti net ir pačiu lygiausiu keliu, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom, nes „Laurel“ sedanas net ir pačiomis nelygiausiomis gatvėmis rieda kaip nors prabangus „Mercedes Benz“.
O kaip gi ratlankiai? Vietoj „Japan Racing“, „3SDM“ ar kokios nors kitos žymios firmos batų, vaikinas nusprendė paieškoti ko nors įdomesnio ir retesnio. Vaikinas nenorėjo už naujus ratus sumokėti didžiulio pluošto pinigų - tiesiog reikėjo puikaus kainos ir kokybės santykį turinčių ratlankių.
Ieškojo, ieškojo, ieškojo, ieškojo, kol galiausiai surado 16 colių skersmens, 10 colių pločio „Diamond Racing“ ratus, kurie buvo nudažyti tamsiai pilka spalva. Toks jausmas, kad šie ratlankiai kaip tik ir laukė kada „Nissan Laurel“ savininkas atvyks jų pasiimt.
Visi keturi ratlankiai buvo apauti 225/40 padangomis.
Nieko įdomaus ar išskirtinio? Palaukite ir pasižiūrėkite į variklį! Standartinę ir nelabai galingą lupeną pakeitė „Skyline R33 GTST“ motorą. Taip mielieji, šio sedano galinius ratus suka „RB25DET“ motoras, kuris nebijo nei modifikacijų, nei didelių apkrovų.
Kartu su galingesniu motoru atkeliavo „galingesnė“ kuro pompa, auksarankių meistrų pagamintas naujas alkūninis velenas, šiek tiek rimtesnis intercooler'is. Nors automobilis nebuvo užvažiavęs ant „DYNO“ stendo, tačiau Jamie'is mano, jog variklis dabar išvysto maždaug 300 arklio galių.