„Polestar“, kaip ir daugelis kitų gamintojų, bandančių savo veiklai pritaikyti „Tesla“ veiklos modelį, savo automobilius siūlo įsigyti tik internetu arba specialiose atstovybėse, kurias galima suskaičiuoti ant abiejų rankos pirštų. Nors „Polestar“ priklauso tam pačiam koncernui kaip ir „Volvo“, nors „Polestar“ automobiliai yra praktiškai identiški „Volvo“ automobiliams, tačiau Lietuvoje ir Baltijos šalyse oficialaus „Polestar“ dar neturime.
Nepaisant to, „Polestar“ ryžtingai žengia į priekį įgyvendinama ambicingos plėtros planus. Neseniai „Polestar“ pristatė savo pirmąjį SUV – „Polestar 3“, o dabar prie jo prisijungia mažesnis ir pigesnis „Polestar 4“, kurį gamintojas vadina SUV-kupė.
„Polestar“ teigia, jog naujasis modelis yra tarsi sportiškesnė ir atletiškesnė „Polestar 3“ modelio versija. Gamintojas beda pirštu į gerokai žemesnę stogo liniją, žemesnę priekinę dalį bei automobilio siluetą, kuris labiau primena tradicinį sedaną, o ne SUV. Vis dėlto, daugelis šį modelį įsimins dėl kitos, netradicinės savybės.
„Polestar 4“ yra vienas iš nedaugelio automobilių, kuriame nėra įprasto galinio lango. Vietoje to, vaizdą už automobilio užtikrins galinio vaizdo kamera.
„Polestar“ vyriausiojo dizainerio Maximiliano Missoni teigimu, sprendimas atsisakyti galinio lango suteikė daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams. Be to, jo nuomone, automobilis atrodo geriau be galinio lango.
Kadangi „Polestar“ stengiasi išlipti iš tradicinių automobilių gamintojos rėmų, nereikėtų stebėtis, jog „Polestar 4“ automobilyje panaudota daugybė ekologiškų medžiagų. Pavyzdžiui, interjero apdailos medžiagoms taikomas monomedžiagų metodas. Tai reiškia, jog visi tam tikrų komponentų sluoksniai gaminami iš tos pačios bazinės medžiagos, nes tai leidžia efektyviau ir veiksmingiau jas perdirbti.
Specialios durų apdailos plokštės gaminamos iš natūralaus pluošto polipropileno, todėl gaunama iki 50 proc. mažiau pirminio plastiko ir užtikrinamas iki 40 proc. mažesnis svoris.
„Polestar 4“ yra greičiausias serijinis bendrovės modelis. Iki 100 km/val. jis spurtuoja vos per 3,8 sekundės, o štai maksimali elektros pavaros galia siekia 544 arklio galių. Tuo tarpu vieną elektros motorą turinti versija pasiūlys 272 arklio galias ir 343 Nm sukimo momentą.
„Long Range“ versijose bus montuojama 102 kWh talpos baterija, kuri užtikrins iki 560 kilometrų siekiantį nuvažiuojamą atstumą. Versija su vienu elektros motoru įveiks iki 600 kilometrų siekiantį atstumą.
Automobilio įkrovimo galimybės taip pat bus neprastos. „Polestar 4“ palaikys iki 200 kW nuolatinės srovės ir 22 kW kintamosios srovės įkrovimą.
„Polestar 4“ iš pradžių bus parduodamas Kinijoje. Serijinė automobilio gamyba prasidės 2023 m. lapkritį.
„Polestar“ tikisi, jog Europą, Šiaurės Ameriką ir tam tikras Azijos šalys automobilis pasieks 2024 m. pradžioje.
„Polestar 4“ ganėtinai kuklioje modelių gamoje užima pigesnio, įperkamesnio modelio vaidmenį. Jeigu „Polestar 3“ kainuos nuo maždaug 90 tūkst. eurų, tai „Polestar 4“ kainuos gerokai mažiau – nuo maždaug 60 tūkst. eurų.