2020 metais „Polestar“ modelių gamoje pasirodys pirmasis masinei gamybai skirtas automobilis – „Polestar 2“ sedanas. Tai bus tiesioginis „Tesla Model 3“ varžovas ir bus gaminamas šiuo metu dar tik statomoje gamykloje Šanchajuje, Kinijoje.
Nepaisant priešakyje esančių iššūkių, vien tik elektra varomų automobilių gamyba norinti užsiimti „Polestar“ turi vieną ryškų pranašumą prieš „Tesla“ – stiprų „Volvo“ markės užnugarį.
„Polestar“ didžiausioje automobilių rinkoje – Kinijoje, tikrai nepraleis progos išnaudoti „Volvo“ atstovų ir priežiūros tinklo, ir „Care by Volvo“ paslaugos, kuri leidžia automobiliu naudotis kaip „Spotify“ ar „Netflix“ paslauga. Sumoki mėnesį mokestį ir naudojiesi automobilius. Draudimas, techninė apžiūra ir kitos smulkmenos įeina į „Volvo“ prašomą sumą.
Automobilių gamintoju netikėtai tapusi „Polester“, po truputėlį augina raumenis ir ruošiasi pradėti serijinę pirmojo modelio gamybą – „Polestar 1“.
Sekančiais metais „Polestar“ pradės ribotą sportiško kupė gamybą, kuris padės pamatus 2020 ir 2021 metais pasirodysiantiems elektromobiliams.
Stiprų „Volvo“ užnugarį turintis gamintojas Kinijoje surems pečius su pačiu stipriausiu žaidėju elektromobilių rinkoje – „Tesla“. Būtent pastarasis gamintojas turi milžiniškų ambicijų Kinijoje, kurioje vis garsiau kalbama apie vidaus degimo variklių draudimą ir visuotinę Kinijos automobilių parko elektrifikaciją.
„Polestar“ kompanijos vadovai šiuo metu turi užsibrėžę tikslą – per metus pagaminti 50 000 - 100 000 vienetų per metus.
Automobilių gamintoju netikėtai tapusi „Polester“, po truputėlį augina raumenis ir ruošiasi pradėti serijinę pirmojo modelio gamybą – „Polestar 1“.
Sekančiais metais „Polestar“ pradės ribotą sportiško kupė gamybą, kuris padės pamatus 2020 ir 2021 metais pasirodysiantiems elektromobiliams.
Stiprų „Volvo“ užnugarį turintis gamintojas Kinijoje surems pečius su pačiu stipriausiu žaidėju elektromobilių rinkoje – „Tesla“. Būtent pastarasis gamintojas turi milžiniškų ambicijų Kinijoje, kurioje vis garsiau kalbama apie vidaus degimo variklių draudimą ir visuotinę Kinijos automobilių parko elektrifikaciją.
„Polestar“ kompanijos vadovai šiuo metu turi užsibrėžę tikslą – per metus pagaminti 50 000 - 100 000 vienetų per metus.