Portalo tv3.lt skaitytoja Justina pasakojo, kad jau 5 metus lankosi pas tą pačią kirpėją.
„Ji ne tik puiki specialistė, bet ir draugė. Mūsų požiūriai dauguma klausimų sutampa. Dar kai tik prasidėjo kalbos dėl COVID-19 vakcinų, kalbėjome, kad vos tik sulauksime savo eilės eisime skiepytis.
O dabar jos grožio salonas nusprendė nelaukti rugsėjo 13 d., tad ten apsilankyti galima tik su galimybių pasu. Man toks požiūris labai patinka. Taip saugiau jaučiuosi, kai žinau, kad mano kirpėja yra pasiskiepijusi“, – sakė mergina.
Ji tikino, kad nepritaria antivakserių mintims.
„Mano aplinkoje visi šeimos nariai, draugai, kolegos yra pasiskiepiję. Dezinformaciją apie skiepus matau tik viešojoje erdvėje. Tačiau jeigu grožio specialistai, pas kuriuos lankausi irgi nepritartų skiepams, tektų su jais atsisveikinti, kad ir kokie jie geri savo srities profesionalai būtų.
Negalėčiau tokioje aplinkoje lankytis, pirmiausia tai būtų nesaugu sveikatos atžvilgiu. O jeigu šie žmonės bandytų dar ir pakeisti mano nuomonę apie skiepus, tikrai neištverčiau, tektų iš ten kuo greičiau bėgti“, – juokavo Justina.
Kita portalo tv3.lt skaitytoja Raimonda antrino Justinai ir sakė, kad jau pakeitė nagų meistrę, nes išsiskyrė jų nuomonės apie skiepus.
„Iš pradžių viskas buvo gerai, mes mažai šia tema kalbėjome. Tačiau dabar, kai galimybių pasas jau greitai bus privalomas visuose grožio salonuose, pasiteiravau, ar man jį reikės kitą kartą atsinešti. Taip pat pasiteiravau, ar ji jau pasiskiepijusi.
Tačiau sulaukiau atsakymo, kad vakcinos yra nepatikimos, ji turi alergijų todėl ir nesiskiepys. Taip pat aiškino, kad galimybių pasas yra priemonė suskirstyti žmones, o ji to nedarys“, – pasakojo Raimonda.
Anot merginos, jai neliko nieko kito, tik kaip pasakyti, kad kitą kartą ji nebeateis.
„Kai manęs paklausė, ar norėsiu užsirašyti kitam kartui pasakiau, kad nebe. Paaiškinau, kad nepritariu jos nuomonei. Be to, ji rizikuoja ne tik savo sveikata, bet ir visų klienčių. Tad noriu eiti pas kitą specialistę, kuri pritaria skiepų naudai ir pati yra pasiskiepijusi“, – sakė Raimonda.
Žmonės jau yra suskirstę
Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė teigė, kad skiepų tema yra viena opiausių ir sudėtingiausių.
„Mes jau stengiamės apie tai kuo mažiau kalbėtis net tarpusavyje. Taip pat niekur nėra parašyta, kad grožio specialistai privalo būti pasiskiepiję. Tad nemanau, kad klientai turėtų to jų klausinėti. Tačiau negaliu kalbėti už visus grožio specialistus ar jų klientus.
Vis tik natūralu, kad grožio specialistai ir klientai kalbasi apie įvairius dalykus, tad pasikalba ir apie skiepus. Bent mes savo nuolatiniams klientams pasipasakojome, kai gavome skiepus. Taip pat daug kalbu apie tai viešojoje erdvėje, tad ko gero klientai žino mano poziciją, todėl nesu sulaukusi klausimo, ar esu pasiskiepijusi.
Tačiau mano kolektyvas turi visus reikalingus dokumentus, juos esame atsispausdinę ir galime visiems parodyti, jeigu reikėtų“, – sakė J. Mačiulienė.
Anot jos, tikrai bus žmonių, kurie nesiskiepys ir neturės galimybių paso.
„Tad daugelis tokių žmonių išeis dirbti į šešėlį. O visą situaciją matysime po rugsėjo 13 d. Greičiausiai šešėlyje dirbantys specialistai aptarnaus klientus be galimybių pasų. Tačiau apie tai valdžia dar negalvoja.
O juk jau karantinai parodė, kad ne visi grožio specialistai sėdėjo namuose. Dalis jų vis tiek dirbo ir turėjo klientų“, – pasakojo asociacijos prezidentė.
Dauguma darbuotojų ir klientų su skiepais
Grožio salono „Gatineau“ administratorė sakė, kad kol kas priimami visi klientai.
„Kai įstatymas įsigalios rugsėjo 13 d. tada ir prašysime klientų rodyti galimybių pasus. Tačiau rūpinamės visomis apsaugos priemonėmis. Pas mus privaloma dėvėti apsaugines kaukes tiek darbuotojams, tiek klientams.
Tačiau klientai klausia mūsų apie skiepus, teiraujasi, ar jau esame pasiskiepiję. Tačiau dėl to problemų neturėtų kilti, nes pas mus beveik visi darbuotojai jau turi skiepus“, – sakė grožio salono administratorė.
Ji tikino, kad kol kas dar nesulaukė klientų nepasitenkinimo ar priešpriešos.
„Dar nebuvo, kad nesutartume dėl požiūrio į skiepus ir klientai iš mūsų išeitų. Tikiuosi neturėsime tokių problemų ir ateityje“, – sakė grožio salono administratorė.