• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar praėjusiais metais FIA nusprendė pakoreguoti taisykles, kad ateityje būtų atsikratyta estetiniu grožiu nepasižymėjusių bolidų nosių. Nors taisyklių pokyčiai ir nėra kardinalūs, pakoreguotas techninis reglamentas tapo didžiuliu galvos skausmu visų F-1 ekipų aerodinamikos specialistams, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

„Pradedant priekiniu sparnu, visas oro srautas teka toliau bolido link. Taigi pokyčiai toje srityje turi didžiulės įtakos tam, kaip bus toliau kuriamas bolidas“, – pasakojo „Force India“ technikos direktorius Andy Greenas.

REKLAMA

„Bolidas priekyje yra atitinkamai sureguliuotas. Kai buvo nuspręsta pereiti nuo aukštų prie žemų bolidų nosių, teko kaip reikiant paplušėti aerodinamikos srityje. Tam, kad būtų grįžta prie itin žemų bolidų nosių, teko daug ką pakeisti. Pasiekėme tai, tačiau tam prireikė nemažai laiko ir pastangų.“

REKLAMA
REKLAMA

Remdamasis techninio reglamento 15.4.3 straipsniu A. Greenas mano, kad šiais metais bolidų išvaizdoje neliks įvairovė, tad daugelio automobilių nosys primins 2014 m. „Ferrari“ bolido priekinę dalį.

Pernai naujieji varikliai suvaidino didelį vaidmenį, tačiau „Force India“ specialisto teigimu, aerodinamikos svarba taip pat stipriai išaugo. Štai kodėl anot A. Greeno kiekviena ekipa šioje srityje turi kuo geriau atlikti savo darbą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kai palyginu mūsų ir „Mercedes“ rato įveikimo laikus bei greitį greituose posūkiuose, akivaizdu, kad jų aerodinamika yra geresnė nei mūsų. Šioje srityje jie išspaudė daugiau nei mes. Taigi taip, iš aerodinamikos dar galima išpešti daug naudos.“

REKLAMA

„Net jei paimtume tokią komandą, kuri buvo gera aerodinamikos srityje, pavyzdžiui „Red Bull“, ir palygintumėme jos rezultatus su „Mercedes“, matosi, kad „Sidabrinės strėlės“ buvo akivaizdžiai greitesnės. Taigi turime daug ko iš jų pasimokyti. Jie ne tik gerai padirbėjo su varikliu, bet ir atliko labai, labai gerą darbą aerodinamikos srytyje.“

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų