Vienas pagrindinių sistemos pagerinimų susijęs su ta pačia „Autopiloto” įranga, tai - dar vienas žingsnis link visiškai autonominio vairavimo greitkeliuose. Naujoje sistemos versijoje „Tesla” automobilis, kaip žadama, sugebės pats persirikiuoti į lėtėjimo juostą ir išvažiuoti iš greitkelio. Šiuo metu elektromobiliai su vairuotojui asistuojančia programa autopiloto režimu geba persirikiuoti greitkelio juostose. 8.0 versijoje bus patogesnė valdymo balsu funkcija - ekrane vairuotojas matys, kaip jo nurodymus interpretuoja automobilis. Taip pat sušvelnės „Autosteer” judesiai, paaštrės elektromobilio reakcija į aplinkui vykstantį eismą, tiesa, net ir su naujausia autopiloto versija iš greitkelio išsukęs vairuotojas privalės pats perimti automobilio valdymą.
Vairuojantiems kiek senesnį „Tesla S” modelį, kuriame autopiloto funkcijos nėra, gamintojas taip pat turi gerų naujienų - atsinaujins ir vartotojo sąsaja. Visų pirma, navigacijos sistema gebės pasiūlyti alternatyvius maršrutus pagal baterijos likutį arba siekiant išvengti mokesčių už kelią, išliks nuorodos į greitojo įkrovimo stoteles. „Tesla” vairuotojai Europoje kelionių metu galės mėgautis muzika prisijungdami prie „Spotify” programėlės, JAV ši galimybė nenumatyta.
Kol kas nėra visiškai aišku, ar visos numatytos naujovės kartu su 8.0 sistemos versija pasieks „Tesla” vairuotojus, tačiau atnaujinta programinė įranga automobiliuose turėtų atsirasti jei ne po kelių savaičių, tai bent jau po keleto mėnesių. Vienas smagiausių dalykų - atsinaujinusią sistemą savo elektromobiliuose vairuotojai ras kaip dovanas po Kalėdų eglute, nepajudinę nė piršto.
Nors dauguma autonominių automobilių kūrėjų ir inžinierių teigia, kad kompiuterinė programa gali vairuoti taip pat gerai ar net saugiau nei žmogus, autopilotinėms sistemoms dar yra kur tobulėti.
Gegužės 7-ąją Williston’e, Floridos valstijoje, įvykęs „Tesla Model S” susidūrimas su vilkiku nuskambėjo kaip pirmasis fatališkas eismo incidentas, kuriame žmogus žuvo „Autopiloto” režimu valdomame automobilyje. Nacionalinė greitkelių eismo saugumo agentūra (NHTSA) pradėjo oficialų tyrimą, kurio metu bus aiškinamasi, ar automobilio kompiuterinėje sistemoje nebuvo gedimo. Preliminariais duomenimis, „Tesla” elektromobilio autonominio vairavimo sistema nesureagavo į iš priešais atvažiavusį ir kairėn sukusį vilkiką, todėl kliudė jo puspriekabę ir nulėkė nuo kelio.
„Tesla” pranešime spaudai teigiama, kad agentūrai apie avariją kompanija pranešė pati, iškart po to, kai susidūrimas įvyko. Ketvirtadienį pasirodžiusiame pranešime pabrėžiama, kad autopilotinis režimas automobilyje vis dar yra tik asistuojanti sistema, reikalaujanti laikyti rankas ant vairo bet kokiu atveju” ir neleidžianti visiškai prarasti budrumo.
Beveik tuo pačiu metu, kai federalai pradėjo tyrimą dėl autonominio vairavimo sistemos kokybės, „Tesla” paskelbė dar neatskleistas detales apie 8.0 versijos programinės įrangos atnaujinimą. „Electrek” portale skelbiama, kad atnaujinimas bus skirtas elektromobilio S ir X modeliams.
Nors dauguma autonominių automobilių kūrėjų ir inžinierių teigia, kad kompiuterinė programa gali vairuoti taip pat gerai ar net saugiau nei žmogus, autopilotinėms sistemoms dar yra kur tobulėti.
Gegužės 7-ąją Williston’e, Floridos valstijoje, įvykęs „Tesla Model S” susidūrimas su vilkiku nuskambėjo kaip pirmasis fatališkas eismo incidentas, kuriame žmogus žuvo „Autopiloto” režimu valdomame automobilyje. Nacionalinė greitkelių eismo saugumo agentūra (NHTSA) pradėjo oficialų tyrimą, kurio metu bus aiškinamasi, ar automobilio kompiuterinėje sistemoje nebuvo gedimo. Preliminariais duomenimis, „Tesla” elektromobilio autonominio vairavimo sistema nesureagavo į iš priešais atvažiavusį ir kairėn sukusį vilkiką, todėl kliudė jo puspriekabę ir nulėkė nuo kelio.
„Tesla” pranešime spaudai teigiama, kad agentūrai apie avariją kompanija pranešė pati, iškart po to, kai susidūrimas įvyko. Ketvirtadienį pasirodžiusiame pranešime pabrėžiama, kad autopilotinis režimas automobilyje vis dar yra tik asistuojanti sistema, reikalaujanti laikyti rankas ant vairo bet kokiu atveju” ir neleidžianti visiškai prarasti budrumo.
Beveik tuo pačiu metu, kai federalai pradėjo tyrimą dėl autonominio vairavimo sistemos kokybės, „Tesla” paskelbė dar neatskleistas detales apie 8.0 versijos programinės įrangos atnaujinimą. „Electrek” portale skelbiama, kad atnaujinimas bus skirtas elektromobilio S ir X modeliams.