„Pagal jūrmyles tai buvo vienas trumpiausių etapų, tačiau jis tikrai prailgo, nes didžiąją laiko dalį stovėjome arba plaukėme labai lėtai. Gali atrodyti, kad su silpnais vėjais lengva buriuoti, tačiau iš tiesų tai labai sunku – visuomet trūksta miego, vyrauja nuolatinė įtampa ir galvojimas, iš kur papūs vėjas, į kurį kampą geriau plaukti. Paskutinė naktis buvo iš viso bemiegė, nes turėjome vilties dar aplenkti dvi komandas – „Team Childhood 1“ ir „Viva Mexico“, deja, mums taip ir nepasisekė to padaryti – buvome juos prisiviję, bet prieš pat finišą vėl kone visai sustojome be vėjo“,- po finišo teigė „Ambersail-2“ kapitonas Rokas Milevičius.
Pasak kapitono, šiame etape buvo itin svarbu išmanyti vietines sąlygas – būtent kaip ir ko galima tikėti Viduržemio jūroje. Tačiau drauge jis neatmeta galimybės, kad kitos komandos galėjo geriau pasidaryti „namų darbus“ bei naudotis labiau informatyviomis orų prognozėmis.
„Kartais atrodydavo, kad konkurentai yra žingsniu priekyje – jie iškart investuodavo į kokį nors sprendimą, o mes tų vėjo pasisukimų ar tranzicijų, rodos, net nematydavome. Tekdavo reaguoti pavėluotai. Šiandien arba rytoj reikės būtinai išanalizuoti visus sprendimus, pakalbėti su konkurentais, kodėl jie darė vienokius ar kitokius veiksmus, kad geriau suprastume, kodėl mums to padaryti nepasisekė taip gerai, kaip norėjome“,- teigė R. Milevičius.
Pasak buriuotojų, tokios sąlygos buriavimą paverčia kone kankinančiai lėtu, begalinės kantrybės reikalaujančiu iššūkiu, nes laivą sulėtinti gali net ne ten atsistojęs žmogus ar neatsargus staigesnis judesys ant denio. Tačiau net ir tokiomis sąlygomis kova vyko intensyvi: viso etapo metu 7 „Volvo 65“ jachtų įgulos buriavo pernelyg viena nuo kitos neatitrūkdamos, o į priekį pagavusi stipresnį vėja išsiverždavo tai viena, tai kita įgula. Etapo metu buvo ir tokių momentų, kai jachtos įsivyravus štiliui tiesiog stovėdavo vietoje, kol vėl nepadvelkdavo nors ir nedidelis vėjo gūsiukas.
Po 4 parų pirmoji finišo liniją kirto bendroje įskaitoje lyderiaujanti „Mirpuri Foundation Racing Team“. Antroji prie finišo linijos atskubėjo „Akzonobel Ocean Racing“ komanda, trečioji – „Sailing Poland“. Lietuvai atstovaujanti „Ambersail-2“ įgula finišo liniją kirto 6 ir šiuo metu bendroje įskaitoje užima 5 vietą.
Iki „The Ocean Race Europe“ varžybų pabaigos liko dar vienerios Pakrantės lenktynės, kuriose pirmos trys lyderių pozicijas užėmusios komandos gaus papildomus taškus į bendrąją rezultatų įskaitą.
Šiame etape „Ambersail-2“ įgulą sudarė kapitonas Rokas Milevičius, buriuotojai Tomas Ivanauskas, Linas Ivanauskas, Domantas Juškevičius, Conradas Colmanas, Deimantė Jarmalavičiūtė, Saulius Pajarskas, Arnas Eimutis, Aistė Ridikaitė, Tomas Jurgelevičius, Irmantas Norkus, Marius Matonis, Virmantas Daubaras, Darius Kavaliauskas.
Bendrosios TORE įskaitos rezultatai po 3 etapų:
1. „Mirpuri Foundation Racing Team“ (kpt. Yoann Richomme) – 18 t.
2. „Akzonobel Ocean Racing“ (kpt. Chris Nicholson) - 17 t.
3. „Sailing Poland“ (kpt. Bouwe Bekking) – 15 t.
4. „Team Childhood 1“ (kpt. Simeon Tienpont) - 12 t.
5. „Ambersail-2“ (kpt. Rokas Milevičius) – 9 t.
6. „The Austrian Ocean Race Project“ (kpt. Gerwin Jansesn) – 9 t.
7. „Viva Mexico“ (kpt. Erik Brockmann) – 8 t.