• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį, sausio 8-ąją, Dakaro dalyviai įveikė paskutinį išbandymą prieš poilsio dieną. Sėkmingai kopas šturmavęs „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipažas, Benediktas Vanagas su Filipe Palmeiro, šeštajame etape užėmė 11-ąją vietą ir nuo 10-oje vietoje finišavusio Vladimiro Vasiljevo atsiliko tik pusantros minutės. Bendroje įskaitoje lenktynininkai pakilo į 13-ąją poziciją.
Kova dėl 10-osios pozicijos šeštajame etape vyko ir gyvai. B. Vanagas pasakojo, kad beveik trečdalį trasos įveikė lenktyniaudamas su V. Vasiljevo vairuojamu „Mini“. Ekipažai nuolatos keitėsi pozicijomis, o varžovas galiausiai buvo šiek tiek greitesnis.

Penktadienį, sausio 8-ąją, Dakaro dalyviai įveikė paskutinį išbandymą prieš poilsio dieną. Sėkmingai kopas šturmavęs „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipažas, Benediktas Vanagas su Filipe Palmeiro, šeštajame etape užėmė 11-ąją vietą ir nuo 10-oje vietoje finišavusio Vladimiro Vasiljevo atsiliko tik pusantros minutės. Bendroje įskaitoje lenktynininkai pakilo į 13-ąją poziciją.
Kova dėl 10-osios pozicijos šeštajame etape vyko ir gyvai. B. Vanagas pasakojo, kad beveik trečdalį trasos įveikė lenktyniaudamas su V. Vasiljevo vairuojamu „Mini“. Ekipažai nuolatos keitėsi pozicijomis, o varžovas galiausiai buvo šiek tiek greitesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

<a href='https://www.tv3.lt/rubrika/naujienos/sportas/dakaras' target='_blank' class='phrase'>Dakaro ralis</a> 2021


Trindamas nuo vairavimo maudžiančius riešus B. Vanagas pasakojo, kad šiame greičio ruože jam teko rimtai padirbėti. Įskaičiuojant kitų klasių sportininkus jis su F. Palmeiro nuo į greičio ruožą pajudėjo tik 40-ti, todėl priekyje važiavę sunkvežimiai gerokai išmindė trasą, atsirado provėžos.
„Ieškant kietesnio pagrindo visą laiką teko rinktis alternatyvų kelią. Taip pat visgi sugebėjome pramušti padangą, nes turbūt esu tikras sporto meistras toje srityje, todėl visuomet pavyksta“, – juokėsi lenktynininkas.
Anot jo, važiuojant aiškiai matomomis vėžėmis šturmano užduotis šiame etape buvo lengvesnė, o vidutinis greitis – didelis. Gerą tempą visame greičio ruože palaikęs B. Vanagas sakė, kad trasoje aplenkė mažiausiai 10 automobilių ir prisipažino atlikęs keletą ganėtinai pavojingų šuoliukų.

REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Išliejo susikaupusį pyktį
Organizatorių adresu emocijas dėl, jo manymu, ralio maratonui nederančių navigacijos pokyčių išliejęs Carlosas Sainzas sportinio pykčio penktadienį turėjo dar daugiau nei įprastai. Įspūdingų greičiu su savuoju „Mini“ bagiu skriejęs ispanas laimėjo šeštąjį greičio ruožą.
Bendroje automobilių įskaitoje pirmąją poziciją išlaikė Stephane'as Peterhanselis, nuo kurio trečioje vietoje esantis C. Sainzas vis dar atsilieka daugiau nei 40 minučių. Tarp dviejų „X-Raid Mini“ ekipažų įsispraudęs „Toyota Gazoo Racing“ lyderis Nasseras Al-Attiyah šeštajame etape finišavo trečias.

REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Sebastienui Loebui sugrįžimas į Dakarą tapo tikru košmaru. Navigacijos problemos penktajame etape prancūzui kainavo itin brangiai – jis prarado beveik valandą, o šeštąjį greičio ruožą pradėjo prieš save praleidęs nemažą būrį dalyvių.
Daugkartiniam ralio čempionui diena ir vėl buvo itin nesėkminga – už 97 kilometrų nuo starto lūžo egzotiškojo BRX visureigio pakabos svirtis. S. Loebui į pagalbą teko kviestis komandą ir tuo jo varžybos sportinėje įskaitoje baigėsi. Etapo neužbaigė ir lyderių 10-tuke iki tol buvęs Orlando Terranova, kurio „Mini“ sugedo netoli starto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralis 2021


Sutrumpintas greičio ruožas
Įvertinę tai, kad daugelis dalyvių po itin sudėtingo praėjusios dienos etapo ir ilgo pervažiavimo turėjo mažai laiko poilsiui, organizatoriai 1 val. 30 min. pavėlino šeštojo greičio ruožo startą. Taip pat 100 kilometrų buvo sutrumpinta trasa, todėl vietoje planuotų 448 kilometrų dalyviai lenktynių režimu įveikė 347 kilometrus.
Šiame etape sportininkai važiavo vien smėliu ir įvairiausio dydžio, formų bei spalvų kopomis. Toks maršrutas lėmė, kad daugeliui ekipažų vėl teko panaudoti hidraulines atramas ir kastuvus.
Didžiausias išbandymas teko motociklininkams, iš kurių net ir patys stipriausi po šeštojo greičio ruožo nebejautė rankų ir kojų. Vėlyvas startas lėmė, kad su rimtesnėmis problemomis susidūrusiems dalyviams teko pasitikti vakarą dykumoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų