• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karalius mirė! Tegyvuoja karalius! Hm... dabar kaip ir aišku, kad 2010 metų Lietuvos drifto karaliumi tapo vilnietis Evaldas Kovalenka, tačiau kilo klausimas – o kur senasis drifto karalius, įspūdingai šią karūną iškovojęs 2009 metais, Kęstutis Petronis „Nismo"? Berods buvo nukryžiuotas be kovos... Galima sakyti, jog iš esmės 2010 LDČ praėjo be Nismo leidžiamų dūmų.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip čia viskas taip išėjo, klausiame jo paties.

Kada atradai driftą? Kaip viskas prasidėjo?

Ištikrųjų tai net negaliu prisiminti nuo ko viskas prasidėjo, tiesiog bendravau su tokiais žmonėmis kaip Timas Simniška ar Paulius Jacina dar tuomet, kai driftingas Lietuvoje dar tik populiarėjo. Jie manau mane labiausiai ir užvedė ant šio kelio. Tačiau profesionaliai driftinti pradėjau nuo 2009 m. ankstyvo pavasario, kai tik prasidėjo Kėdainiuose driftingo treniruočių atidarymas – jau nuo pat pirmų akimirkų įsismaginau ir treniruotės pabaigoje važiavau sulyg drifto senbuviais.

REKLAMA

Taigi, jau paminėtame 2009 m. sezone drifto mėgėjus džiuginai puikiu važiavimu. Tiek techniškai gerai paruoštas, tiek vizualiai puikiai atrodantis bolidas traukė žiūrovų dėmesį. Naujame sezone tavęs nebeišvydome, nors girdėjome, kad 2010 metų sezonui buvo ruošiamas automobilis. Kas nutiko, kur dingai?

REKLAMA
REKLAMA

Savo gerbėjus deja teko nuvilti 2010 m sezone, kadangi pradėjau grandiozinį projektą su „Nissan Skyline" RB26dett varikliu. Iš pat pradžių viskas atrodė labai paprasta ir lengva, tačiau jau sezonui prasidėjus ir likus vos keliems žingsneliams iki starto atradome jog mano variklis turėjo gan nemažai drožlių tepimo sistemoje. To pasekoje buvau tiesiog sustabdytas ties šia vieta. Teko taupyti beprotiškai didelę sumą pinigų jam perrinkti. Aišku nesinorėjo daryti standarto, tad nieko netaupant pradėjom rinkti kaltinį variklį... Pagaliau, susitaupius ir supirkus visas detales nuo A iki Z, sezonas jau buvo įpusėjęs, o galo taip ir nesimatė. Tada mano jaunas spontaniškumas užvaldė ir aš viską pardaviau!  Taip – pardaviau ir mašiną, ir variklį (kėbulas iškeliavo į Latviją, o variklis bei greičių dėzė atiteko vienam iš lietuvių),  tačiau po mėnesio neištvėriau žiūrėdamas į tuščią garažo vietą ir įsigijau „Nissan Silvia s13", tokį patį kaip Ramūno Bruzgos PS'ą. Jis be abejo buvo standartinės komplektacijos ir turėjo standartinį 2.0 l tūrio variklį... Taigi, supratau, kad šiais metais nieko doro nenuveiksiu ir pradėjau ruoštis kitiems, su „Toyota Supra" 2JZ-GTE varikliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kokie ateities planai ir tikslai? Kada tave vėl išvysime trasoje?

Na mane visada galima išvysti Driftingo Čempionate už „Drift Taxi" vairo (aut.past. – šį šeštadienį Nismo taksisto amatą užleido Kastyčiui Aleknai, nes per bandomuosius važiavimus sulankstė vairo traukę – deja, ir vėl kaip ir per pirmąją 2010 m. driftingo kovą. Tęsti važiavimus su toliu automobiliu pasidarė nesaugu), o už savojo automobilio vairo išvysite 2011 m. ankstyvą pavasarį, šį kartą jau tikrai!

REKLAMA

Kodėl palikai drifter.lt komandą?

Drifter.lt komandą palikau, kad ir kaip būtų gaila, dėl mano pagrindinio rėmėjo noro sukurti jų atskirą komandą, kurią turėtume pamatyti jau oficialiai užregistruotą 2011m DČ.

Grįžtam prie tavo naujojo žaislo – „Nissan Silvia S13". Iki pirmo DČ etapo dar daug ilgų vakarų... Koks darbų kalendorius kabo ant garažo sienos?

REKLAMA

Na, kitiems metams, bus dedamas 2JZ-GTE variklis, (3.0 l darbinio tūrio su 2 turbinomis standartiškai). Manau į variklį nelysim ir važiuosim su tuo, ką suteikia standartinė komplektacija. Su ja galima pasiekti be problemu 450 Ag ir 600 Nm. Tai yra daugiau negu man reikia, tiesiog stengsiuosi šį kartą daugiau atkreipti dėmesį į geresnę važiuoklę ir automobilio valdymą, nes turėsiu šiek tiek sunkenę “nosį", kuri manau kartais norės pabėgti į šoną... kaip amerikiečiai sako „heavy nose".

Jeigu dabar reikėtų pradėti projektą visiškai nuo nulio – koks tai būtų automobilis?

Hmm, na manau „Nissan 350z".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų