Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
28.5 litro variklis buvo montuojamas tik į vieną automobilį - „Fiat S76“. Apie šį automobilį esame rašę dar birželio mėnesį, tačiau jeigu apie esate nieko negirdėję, siūlome spausti
ČIA, o likusieji - keliaukime toliau.
„Duncan Pittaway“ specialistų dėka buvo atgaivintas vienas didžiausių benzininių variklių, kuris kada nors buvo montuojamas į lengvuosius automobilius. 28.5 litro motoras padėjo „Fiat S76“ užfiksuoti pasaulio greičio rekordą. Anuomet automobilis sugebėjo pasiekti net 186.68 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, jog 1910 metais sukurtas motoras turėjo 4 vožtuvus vienam cilindrui ir dvi žvakes vienam cilindrui. Šie ir kiti atributai leido pasiekti net 300 arklio galių. Tuomet, tai buvo kažkas beprotiško ir įspūdingo.
Tad ta proga, pažiūrėkime kaip po net 100 metų pertraukos šis galiūnas užsiveda ir riaumoja.
Vaizdelis privers kiekvieną automaną nusišypsoti.
28.5 litro variklis buvo montuojamas tik į vieną automobilį - „Fiat S76“. Apie šį automobilį esame rašę dar birželio mėnesį, tačiau jeigu apie esate nieko negirdėję, siūlome spausti
ČIA, o likusieji - keliaukime toliau.
„Duncan Pittaway“ specialistų dėka buvo atgaivintas vienas didžiausių benzininių variklių, kuris kada nors buvo montuojamas į lengvuosius automobilius. 28.5 litro motoras padėjo „Fiat S76“ užfiksuoti pasaulio greičio rekordą. Anuomet automobilis sugebėjo pasiekti net 186.68 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, jog 1910 metais sukurtas motoras turėjo 4 vožtuvus vienam cilindrui ir dvi žvakes vienam cilindrui. Šie ir kiti atributai leido pasiekti net 300 arklio galių. Tuomet, tai buvo kažkas beprotiško ir įspūdingo.
Tad ta proga, pažiūrėkime kaip po net 100 metų pertraukos šis galiūnas užsiveda ir riaumoja.
Vaizdelis privers kiekvieną automaną nusišypsoti.