Iš pirmo žvilgsnio, dar dažymo kamera kvepiantis automobilis mažai kuo skiriasi nuo standartinių „Cuda“ modelių, tačiau pakėlus variklio dangtį ir pamačius kas ten yra, iššoktų ne vieno automano akys.
Virš priekinės ašies tūno 8.0 litrų darbinio tūrio, 10 cilindrų benzinu varomas variklis. Sumontavus šį variklį į „Barracuda“ ir nuvežus automobilį ant „DYNO“ stendo, kompiuterio ekrane pasirodė magiškieji skaičiai : 547 arklio galių ir 844 Nm į galinius ratus.
Automobilį modernizavę automanai nekvailiojo. Sumontavę „Dodge Viper“ variklį, jie taip pat pagalvojo apie automobilio pakabą. Suvaldyti milžinišką sukimo momentą padeda nepriklausoma priekinė ir galinė pakaba ir prie asfalto limpančios 335/30 padangos.