• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net neįsivaizduojame kaip amerikietiškų automobilių gerbėjams skaudėjo, kai „Chrysler“ nusprendė sustabdyti „Plymouth“ markės automobilių gamybą. Tačiau pažvelgus į automobilius, kurie riedėjo 1990 - 2000-ųjų laikotarpiu, tuo stebėtis nereikėtų.
Vis gi, vienas žinomiausių ir mylimiausių „Plymouth“ modelių buvo „Barracuda“. Grynakraujis „Muscle“ tipo automobilis galėjo pasidžiaugti labai trumpu gyvenimu. „Plymouth Barracuda“ vardas egzistavo tik dešimt metų, tačiau per šį trumpą laikotarpį šios kompanijos inžinieriai sukūrė net tris modelio kartas. Vis gi, daugiausiai dėmesio sulaukė trečioji modelio karta, egzistavusi vos keturis metus.
Kadangi amerikiečiai gali sau leisti klasikinių automobilių restauraciją ir modernizaciją, nereikėtų stebėtis, jog ši „Barracuda“ perėjo ne ik restauraciją, bet ir modernizaciją.

Net neįsivaizduojame kaip amerikietiškų automobilių gerbėjams skaudėjo, kai „Chrysler“ nusprendė sustabdyti „Plymouth“ markės automobilių gamybą. Tačiau pažvelgus į automobilius, kurie riedėjo 1990 - 2000-ųjų laikotarpiu, tuo stebėtis nereikėtų.
Vis gi, vienas žinomiausių ir mylimiausių „Plymouth“ modelių buvo „Barracuda“. Grynakraujis „Muscle“ tipo automobilis galėjo pasidžiaugti labai trumpu gyvenimu. „Plymouth Barracuda“ vardas egzistavo tik dešimt metų, tačiau per šį trumpą laikotarpį šios kompanijos inžinieriai sukūrė net tris modelio kartas. Vis gi, daugiausiai dėmesio sulaukė trečioji modelio karta, egzistavusi vos keturis metus.
Kadangi amerikiečiai gali sau leisti klasikinių automobilių restauraciją ir modernizaciją, nereikėtų stebėtis, jog ši „Barracuda“ perėjo ne ik restauraciją, bet ir modernizaciją.

REKLAMA


Iš pirmo žvilgsnio, dar dažymo kamera kvepiantis automobilis mažai kuo skiriasi nuo standartinių „Cuda“ modelių, tačiau pakėlus variklio dangtį ir pamačius kas ten yra, iššoktų ne vieno automano akys.
Virš priekinės ašies tūno 8.0 litrų darbinio tūrio, 10 cilindrų benzinu varomas variklis. Sumontavus šį variklį į „Barracuda“ ir nuvežus automobilį ant „DYNO“ stendo, kompiuterio ekrane pasirodė magiškieji skaičiai : 547 arklio galių ir 844 Nm į galinius ratus.
Automobilį modernizavę automanai nekvailiojo. Sumontavę „Dodge Viper“ variklį, jie taip pat pagalvojo apie automobilio pakabą. Suvaldyti milžinišką sukimo momentą padeda nepriklausoma priekinė ir galinė pakaba ir prie asfalto limpančios 335/30 padangos.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų