Pastaruosius metus slėptas „Renault“ inžinerinis kūrinys bus skirtas naudoti konstruojant kompaktinės ir vidutinės klasės automobilius, kurių ilgis svyruoja tarp 4 ir 4,7 metro. Tai reiškia, jog ši platforma bus naudojama kuriant krosoverius, sedanus, hečbekus, universalus ir netgi sportiškus automobilius, kurie dėvėtų „Alpine“ prekės ženklą.
„Renault“ ir šios bendrovės partneriai, naudodamiesi šia platforma galės pasirinkti kokios varančiųjų ratų konfigūracijos norėtų. Įprastai automobiliai turės vieną elektros motorą, kuris suks priekinius ratus, tačiau esant poreikiui ir panaudojus du ar daugiau elektros motorų, inžinieriai gali kaip reikiant pagerinti būsimo automobilio dinamines savybes ar netgi suteikti keturių varančiųjų ratų pavarą.
Kaip pasakytų inžinieriai, naujoji platforma primena jaunimo mėgstamą riedlentę. Akumuliatorių moduliai montuojami ne priekyje, ne gale, o grindyse. Tokiu būdu pasiekiamas itin žemas svorio centras ir pavydėtinas svorio paskirstymas tarp priekinės ir galinės ašies.
„Renault“ teigia, jog šioje platformoje galima naudoti skirtingos talpos baterijas. Pavyzdžiui, pigiausi „Renault“ elektromobiliai turės baterijų talpą, kuri svyruos nuo 40 iki 60 kWh, tačiau esant poreikiui joje gali atsirasti ir 87 kWh talpos baterija.
Nepriklausomai nuo baterijos talpos, visi elektromobiliai turės baterijų aušinimo sistemą, kuri užtikrins stabilią akumuliatorių temperatūrą ir tokiu būdu užtikrins, jog baterijos būtų įkraunamos pačiu optimaliausiu greičiu. Jeigu jau prakalbome apie įkrovimo galimybes, „Renault“ tikina, jog per 20 minučių automobilio nuvažiuojamas atstumas išaugs 200 kilometrų.
Kartu su nauja platforma „Renault“ pristatė ir naują elektros motorą. Pastarasis buvo projektuojamas galvojant apie efektyvumą. 217 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą išvystantis elektros motoras bet kurį „Renault“ elektromobilį privers iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 8 sekundes.