Šį kartą „plastinių operacijų kampelio“ rubrikoje aptarsime egzotišką, išskirtinį, ne kiekvieną dieną gatvėje sutinkamą kupė iš Italijos - „Maserati 3200GT“.
Pristatytas 1998 metais, itališkas automobilis labai greitai pelnė daugybės automanų simpatijas. Daugelis automobilį gyrė už išskirtines kėbulo linijas, bumerango formos galinius žibintus, kurie tapo vizitine „Maserati 3200 GT“ kortele.
2+2 tipo kupė buvo aprūpintas 3,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 370 arklio galių ir 491 Nm sukimo momentą.
Deja, elegantiškai atrodančio kupė gamyba truko neilgai - vos nuo 1998 iki 2001 metų. Per šį gamybos laikotarpį „Maserati“ pagamino maždaug 4700 automobilių. Ar tai yra daug? Atsižvelgiant į tai, jog mašina buvo parduodama tik Europoje - tai yra pakankamai didžiulis skaičius.
„Maserati“ norėdama pradėti šio modelio eksportą į Jungtines Valstijas, iš pradžių turėjo atlikti keletą pakeitimų.
Pirmasis atliktas pakeitimas - blankesnių galinių žibintų sumontavimas. Taip buvo padaryta dėl JAV institucijų keliamų reikalavimų posūkių ir stabdžių šviesoms. Antrasis pakeitimas - pavadinimas. Automobilis buvo tiesiog pervadintas iš „3200GT“ ir „Coupe“. Ir trečiasis pakeitimas - variklis. 3,2 litro motorą pakeitė 4,2 litro darbinio tūrio jėgos agregatas.
Taigi, kuri „Maserati“ kupė modelio versija yra gražesnė? „3200GT“ ar „Coupe“?
[nqspoll id="297"]